15 | deal

71 9 5
                                    

-𝑪𝒉𝒂𝒏𝒚𝒆𝒐𝒍'𝒔-

Dalam firikanku aku menyangka budak ni mungkin noob ataupun beginner player.

Tapi sebenarnya salah.

Rank dan statistics permainan yang ditunjukkan pada skrin telefon Samsung S10 milikku telah membuktikan bahawa budak ini ialah...

TOP 1 CHINA'S FANNY USER

What the fish!

Saingan aku ada di sini! Rupa-rupanya,budak yang aku selalu nak minta followback tapi tak juga dia buat tu pro ml!

Dan budak inilah yang selalu kalahkan aku dengan hero Fannynya setiap kali aku bermain dalam classic mode.

Nasib baik dia belum kalahkan aku dalam rank mode sebab aku selalu guna Karina *buat muka derp*

Matilah aku! Confirm kaw-kaw lah aku kena lepasni!

"Top 2 South Korea Fanny...siapa top 1?"tanya Tao kepadaku.

"Tak kenal..mungkin budak yang pakai glasses tu,"aku menuding jari ke arah Sewoon,seorang pelajar lelaki dari kelas 3 Sains yang sedang khusyuk bermain permainan video sambil menikmati milkshakenya.

Pada sangkaanku,mungkin Sewoon yang mendapat tempat pertama itu memandangkan senior lelaki itu sangat handal dalam segala jenis game yang dimainkan.Korang bagi je lah game apapun.Mobile Legend,Call of Duty,PUBG,Freefire,Minecraft,Warcraft,Clash of Clans dan PES2019,semua tu dia sapu habis.

Tapi yang aku heran kenapa dia selalu kalah time aku lawan dia kat game Slither.Io eh? Game cacing je pun,selalu je dia kalah awal game.

Hmm,heran aku.

"Oooo..."Tao hanya melopongkan mulutnya.

Aku menyimpulkan senyumanku sambil mengalihkan pandanganku semula ke arah permainan itu.

"Wilkum tu mubul lugund,"gumam Sehun sambil bersiul riang apabila pesanan Burger Cheesenya sudah sampai.

Keenakan burger cheese yang meleleh itu membuatkan aku kecur liur.

"Pahal Chanyeol?"tanya Sehun.

Aku segera mengelap air liur yang hampir keluar dari mulutku lalu menggelengkan kepala dengan pantas.

"Jilake..aku lapar ni! Kau pula senang-senang hati je nak tayang burger tu kat depan aku kan?"

"Kenapa kau tak order macam ni?"tanya Sehun.

"Aku puasa."

Jungkook menyembur air sirap yang diminumnya ke arah muka Sehun.

"Sial.."gumam Sehun dengan mata yang terpejam rapat.

"Sejak bila kau masuk islam,bro?"tanya Jungkook kepadaku.

Aku mengerutkan dahi.

(C) Wo Ai Nie Miss Arrogant! | HZT Where stories live. Discover now