-𝑻𝒂𝒐'𝒔-
Masalah! Masalah!
Di manalah lembaga hitam ni nak bawa awek aku pula lepasni? Dahlah ruang tandas ni besar! Besar macam gua pula tu!
"Kau ada nampak diorang tak?"tanyaku kepada Chanyeol.
Chanyeol pula hanya mengangkat kedua belah bahunya.Tiba-tiba,riak wajahnya berubah sebaik sahaja matanya memerhatikan kesan ludah pada wajahku.
"Kau tak cuci muka kau betul-betul ke hanat?"kata Chanyeol kepadaku.
"Asal pula?"aku menjongketkan sebelah alisku.
"Apasal kahak si Kai tu masih ada kat muka kau? Eee..dahlah hijau pula tu..eww yakkk!! Bluerkkkk!!!"Chanyeol terus termuntah di hadapanku.
Gais jangan jadi macam Chanyeol ye gais.
"Buduh!"carutku kepadanya.
"Muntah hijau aku hari ni..watdehek!"rungut Chanyeol lalu mengelap mulutnya semula.
Jijik aku dengan budak ni.Eh,diri sendiri pun lagi menjijikkan ew!
"Pergilah cuci muka kau!"marah Chanyeol yang mengalahkan dinosaur.
"Yalah!"aku berpaling lalu berjalan sambil menghentakkan kakiku menuju ke paip kolah dengan wajah yang mencebik.
Comel tak Tao.Auu-
Bluerkkk..bikin muntah saja.
Aku terus mencuci wajahku sehingga bersih bagaikan pinggan yang baru dicuci dengan pencuci Joy.
Kemudian,aku memandang Chanyeol sambil melemparkan pandangan 'ketemberangan' aku kepada lelaki bertelinga capang dan berwajah perasan hensem itu.
"Comel tak abang Tao?"kataku sambil membuat aegyo di hadapan Chanyeol.
Chanyeol loya sekali lagi lalu berlari menuju ke singki dan muntah di situ.
Muntah je budak ni.Taulah aku ni malaun jadian.
"Weh,hari ni aku muntah ramen weh!"kata Chanyeol.
Aku segera menekup mulutku.Bukan tahan muntah tapi tahan nangis sebab kawan baik aku tu dah muntahkan makanan peberet dia.
Dasar sayang kawan sungguh Huang Zi Tao yini.
Tiba-tiba,aku teringat akan sesuatu.
"Eh!"
"Apa eh-eh?"kata Chanyeol sambil mengesat mulutnya untuk kali yang ke-100 sejak dia memasuki tandas itu.
"Kita kan nak cari jalan keluar! Apahal kita melalut kat sini?"
"Entah..manalah aku tahu aku kan Chanyeol."
BAKK!!
Aku memukul kepala Chanyeol dengan kuat sehingga lelaki itu pening lalat.
"Kau ni suka je nak troll orang,"gumamku.
Chanyeol pula menggulingkan matanya berkali-kali lalu memerhatikan kawasan sekeliling.
YOU ARE READING
(C) Wo Ai Nie Miss Arrogant! | HZT
Fanfiction[Pemenang Kategori Fanfiction (Amazing Book Award 2020)] Huang Zi Tao,seorang jejaka yang baru sahaja memulakan hari pertama persekolahannya di Seoul High School menghadapi satu masalah apabila seorang gadis yang bernama Jennie Kim tiba-tiba sahaja...