-𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆'𝒔-
Tepat pukul 1:30 petang.Rasanya memang aku sampai awal kat gelanggang ni.
Yep,memang aku sampai awal pun..ahakhakhak!
Tapi aku tengok sudah ramai pelajar yang berada di sini.Terutamanya pelajar perempuan.
Aku dengar ramai pelajar perempuan yang nak ikut pemilihan ni.Dalam kira-kira 32 orang.Aku pun hairan kenapa ramai sangat pelajar perempuan yang nak ikut sukan macam ni.
Kalau diikutkan aku yang ada keturunan bro ni,takde masalah sebab semua jenis sukan aku bedal je.
Tapi ada sorang student ni yang begitu gedik sangat perangai dia,maksud aku terlebih manja...walaupun dia kuat nak menggedik tapi dia tetap juga nak ikut sukan macam ni.
Ada lagi sorang student ni pula takut hitam sedangkan diri sendiri pun dah sedia hitam,lol.
Kalau hitam standard Korea memang lain gais..aku pun tak tau kenapa.
Aku terus mencari kelibat Lisa dan Wendy yang dikatakan mengikut pemilihan ini.Kalau si Jisoo tu pula,dia memang lembik...sebab tulah kenapa dia tak dapat bersukan keterlaluan.Sebab memang kenyataan yang dia tu lembik sangat,kesian Jisoo.
"Jennie!"laung Wendy dari belakangku.
Aku segera menoleh lalu melambai riang ke arah dua orang rakan sekelasku.
"Hai! Korang gi mana tadi?"tanyaku.
"Alah..macam biasalah,kitorang gi beli air kat vending machine tadi,"kata Wendy sambil membuka penutup tin Milo yang digenggam dengan kemas.
"Tak bawa.."gumamku.
"Sabar dude..nanti kita pergi.Okey kayo?"kata Lisa.
Aku hanya membuat tanda 'ok' sambil bibirku mengukirkan senyuman yang agak nipis senipis-nipisnya.
"Pukul berapa training mula?"
"Pukul 2 kot.."gumam Wendy.
"Weyyyyyyyyyyyyyyy korunk!"laung Taehyung dengan bahasa budak Wechatnya.
Kami bertiga mengalihkan pandangan kami ke arah Taehyung yang sedang membawa bola itu dengan penuh bergaya.
"Wassap?"kataku.
"Wasap? Kebuk wasap ke?"
Meh..
"Takdelah,"aku memerhatikan bola yang dibawa oleh Taehyung itu.
"Bila mula latihan?"tanya Lisa sebaik sahaja Taehyung memberikan bola itu kepadaku.
"Dalam 15 minit lagi sebelum pukul 2 petang,cik Manoban."
Aku pula hanya membelek bola itu untuk memastikan supaya aku tak terpegang apa-apa benda yang tidak sepatutnya pada bola itu.
Nahas aku kalau Taehyung tiba-tiba bubuh taik anjing kat bola ni..
"Nasib baik bersih,"kataku.
YOU ARE READING
(C) Wo Ai Nie Miss Arrogant! | HZT
Fanfiction[Pemenang Kategori Fanfiction (Amazing Book Award 2020)] Huang Zi Tao,seorang jejaka yang baru sahaja memulakan hari pertama persekolahannya di Seoul High School menghadapi satu masalah apabila seorang gadis yang bernama Jennie Kim tiba-tiba sahaja...