3. deo

1.6K 58 0
                                    

"Jaoo... Šta je ovo?!"-rekla sam uplašeno.

Svi učenici u kabinetu su bili u crnom.

"Ovde sigurno vlada sekta"-rekla sam tiho da me niko nije čuo, te sela u prvu klupu.

"Ti si sigurno nova?"-dobacio je neko iz zadnje klupe.

"Da.."-odgovorila sam.

"Vidim već si upoznala jednog od nas"-rekao je crtajući nešto po svesci.

"Nisam nikoga"-nije ovde trenutno.

"Lepo, imaš li još neka pitanja?"-upitala sam ga gledajući u telefon.

Nakon moje rečenice, škripanje stolice je odzvanjalo spratom. Polako koračajuci mi je prišao i stao ispred mene.

"Vidi, mala..."-rekao je smireno.

"Nisam mala"-odgovorila sam pomalo nervozno.

"Za mene..."-krenuo je pričati, ali ga je prekinuo dečko od malo pre. Noa.

"Ne seri..."-rekao je tiho.

"Šta ste vi?!"-upitala sam ih.

"Vidi, mi smo ovakvi sa razlogom."-odgovorio je šetajući se unaokolo.

"Pa i ja sam se preselila sa razlogom."-rekla sam crtajući pištolj na zadnjoj strani sveske.

"Koji li je tvoj razlog, da ti tatica kupi Barbie"-odgovorio je Noa sa osmehom na licu.

Nakon njegove rečenice sam nervozno rukama udarila o sto i prišla mu bez imalo straha.

"Vidi me sad ovako. Više nikada nećeš uzeti mog oca u usta! Budeš li to učinio..."-rekla sam već na ivici suza.

"Šta ćemo tada?!"-upitao me je.

Samo sam spustila pogled, vratila se na mesto i nervozno crtala. Nisam mogla da zadržim suze, koje su već natopile moju svesku.

"Zašto si se toliko potresla nakon njegove rečenice?"-upitao me je gledajući me pravo u oči.

"Razlog je osveta"-rekla sam gledajući Nou i lika ispred mene u oči.

"Pojasni"-odgovorio je znatiželjno.

*2 časa kasnije*

"Eto vam cela priča, sada me pustite da pratim... Nakon škole se brinem oko toga."-rekla sam pisajući rečenicu sa table.

"Kako god"-odgovorio je Noa smoreno.

Život sa kriminalom (Završena)Where stories live. Discover now