63. deo

505 23 0
                                    

Izlazim iz auta, te uhvatim Nou pod ruku. Na samom ulazu nas je udario smrad alkohola. Klub je već bio popunjen. Seli smo u jedan ćošak.

"Aya, hajde ustaj" uhvatila me je za ruku i povukla me ka sredini kluba. 

Pesma pod imenom "Roses" je odzvanjala klubom. Igrajući, dečko malo mlađi od mene mi je prišao i krenuo da igra sa mnom. Nekoliko minuta kasnije Hira mi je nestala iz vida. Slegnula sam ramenima i nastavila da igram.

"Kako se zoveš" upita me dečko, koji mi je nedavno prišao.

"Molim?" razderem se, jer ga ništa nisam čula.

"Kako se zoveš!"

"Aaaa, Aya"

"Imaš jako lepo ime"

Ispijajući sok, koji mi je Hira dala, vremenom je počelo da mi se muti pred očima. Glava je počela užasno da me boli. Mučnina je pridolazila, a ja sam nastavila da ispijam sok. 
Prošlo je dosta dugo od kako smo došli. Dečko se nije odvajao od mene, a Noa je samo sedeo i posmtrao me. Namignula sam mu govoreći mu da sam dobro, ali samo jedan trenutak je to promenio.
Nepoznat dečko me je iznenada uhvatio za kukove i privukao sebi. Onako polu pijana sam pala na njega. Odmakla sam se, ali bi opet isto uradio. Udarila sam mu šamar i pogledala na naše mesto i primetila da Noe nema.
Ovog puta me je uhvatio za zadnjicu na šta sam ga udarila nogom u slabu tačku. U bolovima je pao na pod. Nasmejala sam se sama sebi, te se Noa pojavio pored mene.

"Šta si uradila?" upita me.

"Ono što je zaslužio"

Ustao je sa poda i pogledao me ravno u oči. Sve dok se to dešavalo, mučnina je bila veća. Lik mi je prišao i uhvatio me za ruku.

"Budeš li..." prekinula sam ga usred rečenicom povraćkom. 

Da ispovratila sam se po njemu. Znala sam da je to zaslužio.

"Ti kučko... fujj" sednem, te me Hira umije vodom.

Život sa kriminalom (Završena)Where stories live. Discover now