60. deo

512 25 0
                                    

Nakon dosta vremena izlazimo na veliku livadu. Bila je prelepa. Šareno ćveće ju je još više ulepšavalo.

*Noa Pov*

Spuštajući se niz šumu izađem na veliku zelenu livadu. Malo dalje primetim neke ljude. Krenem i među njima primetim ranjenu devojku.

*Aya Pov*

Na drugoj strani livade se pojavio neki dečko. Polako sam krenula ka sredini livade. Takođe je uradio isto. Samo par koraka napred...

"NOAAA" potrčim najbrže što mogu.
 
Suze su mi silazile kao lude. Široki osmeh se pojavio na mom licu. Srećno bacim ranac na stranu i skočim na njega. Noge obajvijem oko njegovog struka, dok sam ruke stavila oko njegovog vrata. 
Nismo ni reč progovorili, već smo se poljubili tako da nas ništa ne može razdvojiti. Svoje ruke je stavio na moju zadnjicu. Uzvratila sam mu svaki poljubac. Bio je to taj osećaj. Osećaj ljubavi. 
Nežno mi je pomerao usne u ritmu ljubavi. Sve je bilo tako nekako lepo i srećno od kako se Noa pojavio. 
Kako nam ponestane dah se odvojimo te spojimo čela.

"Da li si ti svestan da sam ja iz dana u dan umirala za tobom idiote" dodam sa osmehom i suzama u očima.

"Da li si ti svesna da sam mislio da se nikada više nećemo videti, budalo mala"

"Samo da odemo odavde i da... i da uživamo u normalnom životu"

Još jednom me poljubi, te se iza nas spusti sivi helikopter. Gurne svoju ruku u moj levi džep farmerki, te mi pomogne da uđem u helikopter.
Sednem i pomognem mu. Samo par trenutaka kasnije, njegova glava se nađe u mom krilu, dok gledamo naše upletene krvave i blatnjave ruke.
Sklonim zaluteli pramen iza kose i krenem nežno da ga mazim po glavi. Kovrdžava kosa mu se isticala na glavi. 
Poljubim ga u teme kose i kažem...

"Ni kriminal nas neće rastaviti"

Pogleda me, te se pružim i nežno nam spojim usne.

Život sa kriminalom (Završena)Where stories live. Discover now