18. deo

954 39 0
                                    

"Jeste li se spremili?"-upitao nas je Alex.

"Ja jesam"-dodala sam uzbudjeno.

"Ja jesam, ali sa nečim se ne slažem"-rekao je Noa gledajući u mene.

"Noa idem!"-razdrala sam se.

"Šta ako ti se nešto desi!"-rekao je Noa.

"I da mi se desi, kao da će nekoga to zaboleti"-rekla sam tužno.

"Dobro, dobro krenite"-odgovorio je Alex, da bi prekinuo našu raspravku.

Pogledala sam ga oštrim pogledom, te otvorila vrata.

*Pisac Pov*

Noa, Aya i još mnogo njih krenulo je u bekstvo za osvetom.Noa je prvi izašao da bi osmotrio situaciju.

"Hajde"-rekao je Noa.

Aya je bila veoma uspaničena, jer drži ozbiljno oružje u rukama u nadi da će se osvetiti ljudima za smrt njenog oca.Pažljivo je slušala Nou da se ne bi desilo ono najgore.

"Noa..."-rekla je Aya drhtavim glasom.

"Šta je sad..."-nervozno se okrenuo i sačekao ga je neprijatan prizor.

*Aya Pov*

"Pusti je!"-razdrao se Noa.

Jedan od policajaca me je uhvatio...i namestio pištolj na mojoj glavi.

"Žao mi je Noa"-rekla sam tiho sa očima punim suza.

"Imaš 3 sekunde da je pustiš!"-razdrao se Noa, dok su mu ruke drhtale.

"Ja ću je ubiti za 3 sekunde, ako se ne budeš predao"-rekao je policajac, koji je bio veoma ozbiljan.

Obrisala sam suze i setila se očevih rečenica.Skupila sam hrabrosti i učinila ono što je trebalo odavno.Refleksno sam uzela pištolj, okrenula se i pucala mu ravno u glavu.

"Woow"-dodao je Noa.

"Pazi, iza!"-razdrala sam se, te se pomerila u stranu.

Sirena policije je bila previše blizu.Ubrzali smo korak sve dok nismo došli do kraja.

"Moramo vam kanalizacije."-dodao je Alex.

"Hajde"-rekla sam saglasno, te prva krenula da se penjem.

Život sa kriminalom (Završena)Where stories live. Discover now