34. deo

698 29 0
                                    

Lift se naglo otvorio, te smo zaljubljeno izašli iz lifta. Držajući se za ruke smo uši u sobu 246.

"Umorna sam"-dodala sam skidajući jaknu.

"I ja sam"-rekao je sedajući na krevet do mene.

"I zbog čega smo ovde?"-upitala sam ga, dok sam očima razgledala po sobi.

"Dođi"-ustao je i nežno me uhvatio za ruku.

Polako smo prišli terasi. Naglo sam podigla glavu. Nebo je bilo puno sitnih, prelepih zvezda. Očarano sam gledala, dok me Noa nije povukao u sobu.

Sela sam za sto, te mu blago stisla ruku. Na vrata je ušla devojka od malo pre, obučena u spremačicu.

"Šta je sad ovo?"-blago sam se nasmejala.

"Mene pitaš"-dodao je sa smehom.

"Da li trebam nešto da vam donesem?"-obratila se Noi veoma blizu.

"Da"-dodao je Noa.

Oštro sam ga pogledala.

"Samo mi zapišite ovde šta želite"-odgovorila je podizajući majicu.

Iznervirano sam je pogledala, te ugledala isticane grudi. Izgledala je kao prava kurva.

"Izvini možeš li samo majicu da malo spustiš?"-rekla sam nervozno.

"Ne mogu, problem?"-dodala je.

Nervozno sam ustala i na silu joj povukla majicu. Osetilo se zadovoljstvo na njenom licu.

"Aya, vidiš da nema pametnija posla, nego da sisama muva druge zauzete momke"-rekao je držajući me za ruku.

"Molim?"-besno mu je prišla i udarila snažan šamar.

Iznervirano sam ustala, te se moja ruka iste sekunde našla na njenom već plavom obrazu.

"Ko si ti da udaraš mog dečka!"-razdrala sam se.

Život sa kriminalom (Završena)Where stories live. Discover now