29. deo

783 35 0
                                    

Potrčao sam ka njoj.Bila je na zemlji, koža joj je bila tamno-plave boje.Uhvatio sam je za ruku, te lagano podigao.

"Ne brini se, sve će biti uredu"-rekao sam.

"Hla...hladno...hladno mii je"-dodala je veoma sporo.

Skinuo sam duks sa sebe, te joj navukao preko lica.Po licu joj se videlo da je bila iscrpljena.

*Aya Pov*

Toplina Noevog duksa bi me polako vraćala u život.Hodala sam pored njega veoma laganim koracima, dok nisam pala na njega.

"Dodji"-rekao je, te me iste sekunde uhvatio u svoje naručje.

Glavu sam naslonila na njegove hladne grudi.Bilo je veoma hladno napolju.

"Hajde ulazite"-rekao je Alex.

Skočila sam na zemlju iz Noevog naručja, te ušla u kola.

"Ne gledajte me"-rekla sam trljajući ruku o ruku da bi se što pre ugrejala.

"Nemoj ni ti mene"-dodao je Noa, sa osmehom na licu.

Zatvorila sam vrata od auta, te je Alex dao po gasu.U odraz ogledala sam mogla primetiti Noeve pločice.Gledala sam sve dok me Alex nije prekinuo.

"Znaš li možda ko te je oteo?"-upitao me je radoznalo.

"Tom"-dodala sam.

"Ubiću tog klinca"-rekao je Noa besno.

"Ne smeš, jer ako njega ubiješ i mene ćeš"-dodala sam gledajući kroz prozor.

*Nedelju dana kasnije*

"Hajde Hira, moramo da se spakujemo za školu"-uzviknula sam.

"Evo još 5 minuta"-dodala je uspavano.

"Ustani, videćeš ga"-odgovorila sam sa kezom na licu.

"Kada idemo?"-upitala me je uzimajući stvari sa stolice.

"Haha, samo da se obučem"-rekla sam sa osmehom.

*Sat vremena kasnije*

Izlazimo iz stana, ja obučena u krem pantalone, belu majicu i krem sako, dok je Hira obukla farmerke i neku crnu bluzu.Bilo je poprilično hladno.Obukla sam jaknu, te prebacila ranac preko ramena.

Život sa kriminalom (Završena)Where stories live. Discover now