"Škola do 9 sati uveče?! Mrs u sobu da se više nisi pojavila na moje oči!
Jasno?!"-odgovorio je deruci se na mene.
"Vidi ovako, ti meni nisi niko i ništa. Ti si jedan običan alkoholičar, koji ume samo da udara i vice. Iste sekunde da si se spakovao i izašao iz kuće!"-rekla sam puna samopouzdanja.
"Molim?"-rekao je već vrlo besno.
"Čuo si ti vrlo dobro, hajde gubi se dok nisam pozvala policiju"-rekla sam bez trunke straha.
"Vidi mala, nisam te ja napravio, ali dok si pod mojim krovom..."-rekao je smireno.
"Kapiram"-rekla sam tužno.
Ušla sam u sobu i krenula u suzama da se pakujem.
"Aya, ne glupiraj se"-dodala je Hira jako razočarano.
"Hira, ne razumes."-rekla sam uzimajući stvari iz ormara.
"Trebale smo samo nas dve da im se osvetimo"-odgovorila je plakajuci.
"Sama ću"-dodala sam zatvarajući kofer sa kreveta.
"Nemoj Aya, molim te!"-rekla je dok je je rukama sprečavala da izadjem iz sobe.
"Hira, razumi me molim te"-rekla sam već na ivici suza.
Izašla sam iz sobe, te iz stana. Plakajuci sam vukla kofer. Nakon teških 5 minuta sam izašla iz zgrade i nasla se na mračnoj, tihoj i napuštenoj ulici.
"Kuda ću sad?"-upitala sam samu sebe brisajuci suze.
Moje razmišljanje je prekinula misao na Nou.
"Jao Boze o čemu ja mislim"-rekla sam hodajući prema školi.
Nakon dužeg razmišljanja odlučila sam da odem do škole.
"Moram da pozurim pre nego što je zatvore."-rekla sam sama sebi.
Pogledala sam u rucni sat, te ukapirala da je zatvaraju za manje od 10 minuta. Ubrzala sam korak.
*5 minuta kasnije*
Polako prolazim pored škole, te sebe uputim do toaleta škole. Prišla sam te silom otvorila prozor. Prvo sam podigla kofer i bacila ga, te sam ušla za koferom. Čim sam stala na noge, neko je ušao u toalet.
"Ko je to tamo?"-upitala je uplašeno stara tetkica.
Brzo sam utrcala u kabinu, te ruku smestila na moja usta.
"Sigurno je promaja"-rekla je sa olakšicom.
YOU ARE READING
Život sa kriminalom (Završena)
RomanceAya je osamnaestogodišnja devojka koja je zbog smrti oca morala da se preseli iz Amerike u Srbiju. Ona je poprilično povučena devojka u školi i samom privatnom životu. Za smrt njenog oca su krivi kriminalci koji su ga ubili u povratku kući. Od tada...