43. deo

643 25 0
                                    

*2 godine kasnije*

"AAAA!"-vrisnula sam. Napokon. Došao je i taj dan. Dan kada će Noa prohodati. Svu energiju i strpljenje sam dala za ovaj dan. Ispustila sam suzu, te mu potrčala u zagrljaj. Snažno me je zagrlio da sam mogla osetiti njegov uzdah. Pomerio se i palcem mi obrisao suze radosnice.

"Nemoj da plačeš"-rekao je gledajući me ravno u oči.

"Noa, kako da ne plačem?"-dodala sam sa velikim osmehom na licu i suzama, koje su neprestano padale niz moje obraze.

Na vrata je ušao Noev drug, sa zabrinjenim licem. Bio je to trenutak, koji bi uništio našu i svačiju budućnost.

"Šta je bilo Josh?"-upitao ga je zbunjeno.

Zabrinjeno smo ga gledali, sve dok nije spomenuo njih.

"Noa... Aya... Došli su"-rekao je ostavljajući papire po strani.

"Ko je došao?"-upitala sam uplašeno.

"Došli su po tebe Aya"-odgovorio je.

"Nemoguće"-rekao je Noa.

"Zar oni.."-rekla sam.

"Prevarili su nas, sada su više nego blizu bolnice"-prekrstio je ruke, te seo na krevet. Uplašeno je razmišljao.

"Kako ćemo da ih se rešimo? Da odem za Evropu"-dodala sam preplašeno, nadajući se da mi je ovo kraj.

"Svuda ih ima Aya, ne smeš da napustaš bolnicu"-pogledao nas je, te ustao sa kreveta.

"Šta ćemo posle, kada Noa ozdravi, kada već bude mogao da hoda?!"-uzviknula sam, sklonivši pramen iza uha.

"Idemo u borbu"-dodao je Noa u sekundi.

Zbunjeno smo ga pogledali.

"Moram da kažem Hiri"-rekla sam.

"Aya, ne smeš nikoga da zoveš, jer su ti sve mreže povezane sa njima i čuće vaš razgovor"-rekao je Josh.

"Onda joj reci da dodje u bolnicu"-odgovorila sam mu na rečenicu, te sela na krevet

Život sa kriminalom (Završena)Where stories live. Discover now