59. deo

485 23 0
                                    

Šetajući malo duže šumom, stanemo kraj velikog drveta. Skinem ranac sa leđa te legnem na mokru travu. Blago mokra trava bi mi koliko toliko ublažila bol u stomaku. 
Legnem na leđa te upletem ruke i pogledam u zvezde. Sve su podjednako sijale. Samo jedna je bila malo veća i sijala je poput nekog anđela. Nalazila se iznad brda. Bila je prelepa i tako posebna.
Svi su ubrzo zaspali sem mene. Celo veče sam razmišljala o meni i Noi. Kako ćemo se videti, kako će to igledati, da li će me poljubiti? Sve je bilo lepo dok nisam zaspala i krenula da sanjam totalne gluposti.

*Sutradan ujutru*

Budi me cvrkut ptica. Sunce se jedva probijalo groz gusto lišće drveća. Blago otvorim oči, te ih nežno rukama protrljam. Iz ležećeg položaja se prebacim u sedeći. Svi spavaju. Polako ustanem na noge i krenem da ih budim, jer imamo još dosta toga da saznamo, a tek smo na početku.

"Budi se Ognjene"

"Am... Molim"

"Kažem, budi se"

"Koliko je sati?" promrmlja.

"Am... 9"

"Uff"

Ustane u tren oka, te probudi sve ostale uz buku i dreku. Naslonim se uza zid, dok se drugi spremaju za polazak.
Tako gledajući ih, skapiram koliko su oni dobri i spremni sve da urade za nekoga.

"Jesu svi spremni?" kaže, tražeći jasan odgovor.

"Da, gospodine!" veoma jasan i glasan odgovor se čuo šumom. 

Nakon dužeg spremanja smo krenuli dalje. Bilo je naporno, ali sve za mog idiota. 

Život sa kriminalom (Završena)Where stories live. Discover now