20. deo

911 38 0
                                    

"Čoveče, nastavite to kući"-dodao je Alex ljubomorno.

Polako sam se odmakla i ruke spustila pored sebe.Blago sam se nasmejala, te mu okrenula ledja.

"Hajde idemo"-rekao je Noa.

Okrenula sam se i krenula za njima.

*2 sata kasnije*

"Pazi Aya"-razdrao se Noa pucajući ravno u policajce.

Mali metak, u sekundi, prošao je kroz moj stomak.Pala sam na pod sa jakim bolovima.Skinula sam jaknu, te pocepala rukav i vezala oko struka preko rane.Pokušala sam par puta da ustanem, ali bolovi bi me oborili na zemlju.Blago otvorenim očima sam primetila Nou kako mi podiže majicu i cepa rukav svoje majice.Alex je prišao sa druge strane i podigao me na noge.Bili su to moji poslednji trenuci života.

*Pisac Pov*

Noa i Alex su podigli Ayu i odneli ju je u skrovište.Aya onako na ivici života i smrti govori svoje možda poslednje reči.

"Noa, ako mi se nešto desi"-dodala je Aya sa velikom dozom umora i bola.

"Aya, nemoj tako da pričaš.Bićeš ti dobro, ti si jaka devojka"-rekao je Noa na ivici suza.

"Znaj da te volim"-rekla je, te joj iste sekunde glava pala na Noevo rame.

"Ne, ne, ne požuri Alex!"-razdrao se Noa.

Trčajući su dovukli Ayu do skloništa, te je stavili na sto.

*Noa Pov*

Podigao sam joj majicu, te skinuo sve sa rane.Izgledala je mnogo bolno za moje oči.Jako užurbano sam uzeo mašice i pokušao da izvadim metak iz Aye.Izgledalo je nemoguće, ali gurajući sve dublje uspeo sam da uhvatim metak.Brzo sam ga izvadio, te prekrio ranu.

"Šta ćemo sada?"-rekao sam nervozno.

"Zovi doktora"-dodao je pružajući mi telefon.

Hitro sam uzeo telefon, te ga pozvao.

Život sa kriminalom (Završena)Where stories live. Discover now