"Hajde idemo"-rekao je držajući me za ruku.
Bilo me je mnogo sramota da ga držim za ruku, jer jednostavno nisam ja ta koja će biti centar njegovog života.Samo sam se osmehnula i krenula za njim.Svo vreme do skloništa sam razmišljala da li sam ja uopšte primećena u njegovom srcu?Jako me je kopkalo to pitanje, ali sa i bez pitanja morala sam da ćutim.
"Zašto je ovde ovoliko hladno?"-upitala sam zakopčavajući jaknu.
"Tebi je uvek hladno, kako meni nije"-rekao je Noa nervozno gledajući u mapu na telefonu.
"Ti si uvek nervozan, kako ja nisam"-dodala sam bez imalo straha.
"Pazi kako pričaš"-rekao je besno.
"Zašto? Hoćeš li i mene da ubiješ?"-upitala sam tužno.
"Aya, ne znaš me još vrlo dobro"-odgovorio je polako prilazeći mi.
"Noa, nemoj da mi prilaziš"-rekla sam uplašeno.
"Ubiću te"-rekao je uzimajući pištolj iz pantalona.
"Noa, nemoj da se zajebavaš sa time"-rekla sam na ivici suza.
"Zašto, tvoja krv će biti veoma od koristi"-dodao je dok je pištolj nameštao na mojoj glavi.
"Nemoj Noa, šta ti je sad odjednom"-upitala sam ga sa očima punim suza.
"Zato što...samo da razmislim"-dodao je razmišljajući.
Kako sam išla unazad tako je i Noa išao za mnom.Hodajući unazad polako sam se saplela o kamen i istog trenutka pala na mokar beton.Kako sam pala tako sam i raskrvarila ruku.Brzo sam obrisala krv sa ruke i polako išla unazad.
"Kuda Aya?Prekasno je"-rekao je sa osmehom.
"Nemoj NOA!"-razdrala sam se na sav glas, te zatvorila oči.
Glava mi je bila poput balona.Samo što nije htela da pune u sitne komade.Slana tečnost je konstantno silazila niz moje obraze.Odustala sam od života.Prepustila sam se Noi i čekala taj trenutak.
"Neće boleti"-rekao je prilazeći mi.
"Molim?"-dodala sam upitnim pogledom.
Čim sam otvorila oči, na mojim usnama sam osetila meke, krvave usne.Uzvratila sam mu poljubac i uplašeno ustala.
YOU ARE READING
Život sa kriminalom (Završena)
RomanceAya je osamnaestogodišnja devojka koja je zbog smrti oca morala da se preseli iz Amerike u Srbiju. Ona je poprilično povučena devojka u školi i samom privatnom životu. Za smrt njenog oca su krivi kriminalci koji su ga ubili u povratku kući. Od tada...