45. deo

624 27 0
                                    

*2 sata kasnije*

Čučnula sam kraj Noe, te uzela pištolj i ravno pucala. Pogodivši ga u srce ustanem, uhvatim Nou za ruku i krenem da trčim niz pustu šumu. Blato bi mi oduzelo ravnotežu, pa bi pala i krenula da se kotrljam niz brdo.

"Jesi dobro"-upitao me je Noa.

"Nije smešno"-rekla je držajući se glavu.

"Ni ne smejem se"-rekao je i polako se spustio ka meni.

"Da vidim"-dodao je, te moju glavu približio njegovoj.

"Dobra si, mogla si i gore da prodješ"-uzviknuo je poljubivši me u teme kose.

"Hajde idemo"-rekla sam sa bolovima u kičmi.

Pridržala sam se uz drvo, te naglo ustala.

"Uff, boli me kičma"-dodala sam sa bolnim uzdahom.

"Dođi"-rekao je.

Umesto što sam ja trebala njega da pridržavam dok hoda, on je moju ruku stavio oko njegovog vrata i krenuo naglo da hoda.

"Noa, ne mogu ovako da te gledam, bukvalno me duša boli kada te vidim da se mučiš da hodaš, a i sama pomisao da sam ja kriva zbog toga, jer sam se jebeno bojala ljubavi"-rekla sam naslonivši se na drvo i ispustivši suzu bola niz obraz.

"Taj trenutak me iz dana u dan uništava i.."-rekla sam, brisajući suze sa obraza.

"Aya, nisi jedina koja se boji ljubavi, nisi prva ni poslednja, ali ovu temu moramo da ostavimo za kasnije, sada moramo da idemo"-rekao je pruživši mi ruku.

Uhvatila sam istu, te smo krenuli dalje.

*2 dana kasnije*

Sedim i ispijam poslednji gutalj svoje kafe. Veoma umorna i prljava gledam u Nou, kako polako ustaje sa poda.

"Ovde imate svu opremu za borbu"-rekao je Josh.

"Kako je Hira?"-upitala sam noktima udarajući u šolju od kafe.

"Brine se, zabrinuta je za tebe, a i za sebe"-dodao je pakujući torbu.

"Potrudi se da joj se ništa ne dogodi"-rekla sam.

"Dobro"-klimnuo je glavom i zakopčao torbu.

Život sa kriminalom (Završena)Where stories live. Discover now