Kapitola 1

212 24 0
                                    

   ,,Ta jsou hezká," mňoukla nějaká kočka. Měla hlubší hlas a nejspíš měla hodně let.
   ,,Děkuji, Greeneyes," poděkovala jí další kočka.
    Ta první kočka nespíš nejistě přešlápla. ,,Tak nechám tě tu s koťaty o samotně." řekla nakonec, rozloučila se odkráčela ze školky ven.
   ,,Silverkit," začala její maminka. Olízla jí hlavičku a kotě zděšeně ucuklo.
   Silverkit uslyšela, jak vedle ní hopsá další kočka; podle pachu její sestra.
   ,,Mamí?" zapištěla. ,,Kdy už otevře Silverkit oči?"
   ,,Dej jí čas, maličká, jsem si jistá, že za chvíli..." utěšovala jí maminka.
   Najednou se to Silverkit přeci jenom podařilo. Do očí se jí valilo světlo, že je musela přihmouřit.
   Školka je tak velká!
   Věděla, že svět je krásný, ale nikdy by jí nenapadlo, že tolik. Najednou zahlédla krásnou šedivou kočku, která se na ní dívala svýma krásnýma modrýma očima.
   ,,Ahoj, Silverkit," mňoukla a kočička si jí překvapeně prohlížela, najednou jí v tom ale zabránila šedá kočka, její sestra Soulkit. Něco jí na ní ale překvapilo. Měla úplně jiné oči než její maminka, Mistyflower.
   ,,Co to má s očima?" zeptala se zděšeně své maminky a ta jí chlácholivě olízla svým jemným jazýčkem.
   ,,Nic, maličká. Má je jen jinak zbarvené. Kočky mají odlišné oči." mňoukla její maminka.
   Silverkit se na ní zvědavě podívala. ,,A jaké oči mám já?" zeptala se.
   Mistyflower se zasmála. ,,Ty máš modré oči, Silverkit, jako já."
   Silverkit byla ráda, modré oči se jí na její mamince líbili, a tak byla šťastná, že je má taky.
   Mezi tím kolem ní poskakovala Soulkit. ,,Půjdeš si hrát?" zeptala se vzrušeně a Silverkit se pokusila postavit na tlapky. ,,Ano!" zapištela radostně.
   Soulkit se rozběhla a vrazila do ní. Silverkit dopadla na zem, ale neváhala a hbitě jí chytla ocásek. Soulkit zapištěla a zakoušela se jí do zad.
   ,,Au!" Silverkit cítila teplou krev a bolest v zádech. Najednou je někdo švihl ocasem přes tvář. Byla to Mistyflower s naštvaným a tvrdým výrazem ve tváři, který u ní ješte Silverkit nikdy neviděla.
   ,,Nechte toho, takhle se neperou pravý válečníci," mňoukla přísně.
   Silverkit sklopila pohled stejně jako její sestra, která ho pak stejně zase nadšeně zvedla.
   ,,Mamí? Naučíš nás bitevní chvaty? Prosím!" vypískla dychtivě a vrhla na maminku prosebný pohled.
   Ta však zavrtěla hlavou. ,,Nejsi na to dost stará, až budeš učednice, tvůj učitel tě to naučí," odbyla jí Mistyflower. Pak ale obou dcerám olízla hlavičku. ,,Jsi ještě kotě,"
   ,,Ale my jsme silné," řekla odhodlaně Silverkit. ,,Už můžeme být učedníci!"
   Mistyflower se na ní pobaveně podívala. ,,Ještě ne, maličká, ještě nemáš šest měsíců," mňoukla něžně.
   Obvinila obě kočičky ocáskem a olízla je.
   ,,Budete silné válečnice, nebojte," řekla Mistyflower. ,,Musíte se na to ale vyspat."
   Já ale nejsem unavená, chci si hrát! Přemýšlela Silverkit, ale neřekla to nahlas. Podívala se na Soulkit, ale ta už spala. Za dlouhou chvíli celé doupě ztmavlo.
   ,,Proč je tma?" zašeptala vystrašeně Silverkit. Zlobí se na nás snad Hvězdný klan?
   ,,Neboj, maličká, je noc, slunce zítra zase osvítí náš tábor." odpověděla Mistyflower a olízla svým koťátkům hlavičky.
   Noc....to je zvláštní....k čemu je?
   Pak jí ale do očí zasvítilo stříbrné světlo a její kožíšek se jasně rozzářil. Podívala se na Mistyflower a její srst se v tom světle nádherně leskla a vála ve slabém vánku.
   No je sice tmavá, ale krásná...
  
                     

  
  

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat