Kapitola 20

69 17 0
                                    

Kočky se zburcované vracely do tábora. S čelistí jím kapala krev a hodně z nich kulhalo.
   Silverpaw nemohla ani přemýšlet nad tím, jak bylo divné, že velitelka v klidu jednala s Gingerstarem, zatímco zbytek jejich klanů strhl bitvu. Byla zdrcená smrtí Skypawa.
   Pořád měla v hlavě, jak vyletěl do vzduchu z krvavým krkem, praštil sebou o zem a jeho bezvládné tělo se ještě jednou odrazilo od země.
   Zatřásla hlavou aby se té odporné vzpomínky zbavila.
   Šla vedle Ambersoul a Violetpaw, která se dívala do země. Měla smutný obličej a zklíšeně táhla svůj tmavě mourovatý ocas po zemi.
   Za nimi byli Pearheart a Blackheart, kteří táhli bezvládné Skypawovo tělo.
   Všichni se pomalu protáhli cesmínovým keřem do tábora. Z doupat starších vylezly Firefang, Greeneyes a Rippledawn, nový starší, který nahradil Oneeyea.
   Ze školky vylezly matky a zbylí válečníci byli seřazení na mýtině.
   ,,Jaký byl boj?" zeptala se Greeneyes. Nikdo neodpověděl, jen zaraženě hleděli do země.
   Hollystar vyskočila na Vysokou skálu a nemusela ani volat, protože všechny kočky už byly pod skálou a čekaly, co řekne.
   ,,Jak můžete vidět, boj s WoodClanem se doopravdy uskutečnil," řekla Hollystar, ale vůbec né tím svým pevným hlasem, spíš zkroušeným.
   Všechny kočky napjatě poslouchaly a některé zavrčely a švihaly ocasem.
   ,,Byl to krutý boj, který jsem já nemohla ovládnout. Proč jste se vrhly do boje, když jsem vám nedala ani pokyn?" řekla a její hlas předstoupil ve vrčení.
   ,,WoodClan zaútočil na nás, bez svolení Gingerstara a my jsme se snad neměly bránit?" ozval se z davu Pearheart.
   Ona to ani neví, uvědomovala si Silverpaw. Ona se bavila s Gingerstarem a nevšimla si boje.
   Velitelka na něho vrhla podezíravý pohled, ale pak jen přikývla. ,,Máme spousty zraněných válečníků, běžte si pak ke Strawberry pro bylinky," a z doupěte vyběhla mladá zrzavá kočička.
   Pak velitelka smutným hlasem pokračovala. ,,A Skypaw je mrtví," Všemi schromáždenými projela vlna smutku. Tsunamiheart tlumeně mňoukla a zadíval se do země. Pak vstala a doběhla ke svému mrtvému synovi, aby mu zabořila do srsti nos. Violetpaw zakníkla a Soulpaw se přitiskla k Lionpawovi a ten jí olízl.
   ,,Dnes ale i naši učedníci prokázali obrovskou statečnost. Teď musím jmenovat nové učedníky." Všechny kočky zmlkli. Silverpaw udiveně zírala na Hollystar.
   ,,Já, Hollystar, velitelka MapleClanu, žádám své předky válečníky, aby shlédli na tyto čtyři učedníky. Prošli tvrdým výcvikem, aby pochopili vaše ctihodné zákony a já vám je nyní doporučuji k přijetí mezi válečníky." řekla a pohlédla jim do očí. ,,Lionpawe, Violetpaw, Soulpaw, Silverpaw, slibujete, že budete zachovávat válečnický zákoník a chránit tento klan, i kdyby vás to mělo stát život?"
   Silverpaw nervózně švihla ocasem. Tolik cvičila a teď je konec. Začíná jí nový život.
   ,,Slibuji," řekl Lionpaw
   ,,Slibuji," mňoukla odhodlaně Violetpaw.
   ,,Slibuji," To byla její sestra.
   ,,Slibuji," řekla nakonec pevně a ulevilo se jí. Škoda, že se toho nedožil Skypaw, pomyslela si.
   Najednou ucítila mokro na jejím kožíšku. Pak se najednou rozpršelo tak silně, že s toho Silverpaw začaly bolet uši. Znamená to něco? Nechce je Hvězdný klan mezi válečníky?
   Déšť velitelce zmáčel srst, že teď vypadala vychrtlá a slabá. Přesto ale pevným hlasem pokračovala.
   ,,Tak vám v moci Hvězdného klanu dávám vaše válečnická jména. Lionpaw, od této chvíle tě budeme nazývat Lionroar, Hvězdný klan oceňuje tvou statečnost a touhu chránit klan," dotkla se ho čumáčkem a on jí uctivě olízl rameno.
   ,,Violetpaw, od této chvíle se budeš jmenovat Violetshine, Hvězdný klan oceňuje tvou laskavost a statečnost," udělala to samé jako s Lionroarem.
   Pak přistoupila k její sestře. ,,Soulpaw, tebe od této chvíle budeme nazývat Soulheart, Hvězdný klan oceňuje tvoji bojovnost a sílu," řekla. A provedla rituál.
   Déšť nabral na síle a Silverpaw byla úplně promočená. ,,Silverpaw, ty se od této noci budeš volat -"
   Ozval se hrom a přerušil jí. Lesem projel blesk. ,,Silverpool, Hvězdný klan oceňuje tvou statečnost a touhu chránit a obejít se bez boje," dotkla se jí studeným čumáčkem čela a Silverpool jí uctivě olízla rameno.
   ,,Bude s tebe důležitá kočka MapleClanu," pošeptala jí do ouška.
   Jsem válečnice!
   ,,Lionroar, Violetshine, Soulheart, Silverpool!" provolávali kočky a Silverpool se po všech rozhlížela.
   Schromáždění se rozešlo a kočky jim šly gratulovat.
   ,,Dnes budete bdít a chránit klan," řekla potom Hollystar a zalezla do doupěte. Pearheart na ní vrhl hrdý pohled.
   Zahlédla promočený modrý kožíšek Skypawa. Nedopustím aby se tohle ještě někomu z nich stalo, slíbila si.
  
  

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat