Kapitola 26

66 15 0
                                    

Silverpool ležela v doupěti matek. Čekala koťata. S Mooonheartem. Nikdo z jejích klanovníků o tom nevěděl.
   Co by tak asi udělali, kdyby zjistili, že ty koťata čekám s Moonheartem? přemýšlela a zatřepala hlavou aby se jich zbavila.
   Najednou koutkem oka zahlédla zálesk ohnivě zrzavé srsti. Vzápětí k ní přiběhla malá zrzavá kočička.
   Byla to Firekit, dcera Soulheart. Bude z ní silná a statečná válečnice, pomyslela si Silverpool.
   Vzápětí zahlédla i Icekit a samotnou Soulheart. ,,Dobré ráno, Silverpool," mňoukla jí na pozdrav a Silverpool jí ho oplatila a usmála se.
   Firekit nadšeně vyskočila a doběhla ke své sestře Icekit. Začaly spolu jemně soupeřit a Silverpool si znova připadala jako by učila Cinderstripe a ta bojovala s Flamepaw. Po té vzpomínce jí píchlo u srdce.
   Bylo jí líto, že se s Flamepaw nestala válečnicí. Stejně tak, jako Cinderstripe, která teď neměla svou sestru.
   Z přemýšlení jí vyrušila Firekit, která přitiskla svou sestru k zemi. Silverpool se ani nemusela obávat že jí něco udělá. Firekit jí hned pustila a něžně olízla. Pranice zase pokračovala.
   Pak ve vchodu zahlédla světlého zrzavého kocoura, který je se zájmem sledoval. Byl to Lionroar.
   Pak vešel do školky. Soulheart se na něj podívala a oba dva se spolu dotkli čumáčky.
   Pak se Lionroar otočil na koťata, která se zrovna prala a zasmál se.
   ,,Vy jste ale válečníci!"
   Koťata se rychle přestala prát a otočila se nadšeně na otce, kterého si nejspíš všimla až teď.
   ,,Tatí!" zapištěla Firekit a obě dvě sestřičky vyskočili na svého otce. Ten se zasmál.
   ,,Vezmeš nás ven? Prosím!" zamňoukala Firekit. ,,Prosím!" zapištěla ještě.
   Lioroar se otočil na Soulheart. ,,Jestli vám to maminka dovolí," zavrčel.    Koťátka rychle přiběhla za svou matkou. ,,Mami! Prosím!" mňoukla smutně Icekit a Soulheart se zasmála. ,,No jistě, že můžete," zavrněla a otočila se na Lionroara. Dotkla se ho čumáčkem postrčila ocáskem koťátka za ním.
   Lionroar se rozběhl a koťátka za ním. ,,Kdo tam bude poslední je liščí bobek!" zavolal a koťátka zrychlila. ,,Já to nebudu!"zakřičela Firekit a Soulheart pobaveně zavrtěla hlavou.
   Když Firekit, Icekit a Lionroar odbehli mimo doslech, Soulheart si nervózně olízla tlamu. Pak vstala a vydala se za Silverpool.
   Silverpool nechápavě naklonila hlavu a Soulheart se posadila naproti ní.
   ,,Můžu s tebou mluvit?" zeptala se naléhavě a olízla si packu.
   Silverpool nechápavě přikývla. ,,Jistě, samozřejmě," mňoukla. Pak se zahleděla do sestřiných jantarových očích. ,,Oč jde?"
   Soulheart se nervózně zadíval do země. Pak zvážnila a pohlédla na ní přihmouřenýma očima. Dlouhou chvíli si jí prohlížela.
   ,,S kým máš ty koťata?" zeptala se. Měla chladný výraz.
   Silverpool couvla. Ona toho nenechá, pomyslela si. ,,Copak jsem ti už neříkala, že o tom nebudu mluvit? A navíc, je to moje věc," řekla a snažila se znít klidně.
   Soulheart podrážděně švihla ocasem. ,,Ale já jsem tvá sestra!" vykřikla.
   Silverpool začínala docházet trpělivost. ,,No, budeš se asi divit, ale to už dávno vím!" oplatila jí výkřik.
   Soulheart nakonec přitiskla uši k hlavě. ,,Nikomu to neřeknu! Slibuji!"
   Silverpool si hlasitě povzdechla. Znala svou sestru dobře a věděla, že umí držet slovo. Nakonec, nikomu to stejně neuškodí. Stejně by jí neodbyla.
   ,,Tak dobře. Moonheart bude jejich otcem." řekla a Soulheart vykulila oči. Nakonec se otřepala.
   ,,To je ten z FrozenClanu? Ach tak! Tak to chápu." řekla jí a olízla jí ouško.
   ,,A promiň," mňoukla. Silverpool na no vrhla vděčný pohled.
   Udělala jsem dobře....
  
  
  
  

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat