Kapitola 23

60 17 1
                                    

~Kočka se zlatým kožíškem přiběhla k Silverpool. Oči jí zářili, ale když se před ní zastavila jako by celý svět potemněl.
   Obloha se zatáhla a okolo Silverpool se vznesl černý prach. Podívala se na nebe. Bylo černé. Černější než noc. Nemělo žádné hvězdy a okolo měsíce proplul velký černý mrak, který ho v zápětí zahalil a splinul s černočernou oblohou.
   ,,Klan čekají temné časy," zašeptala temně kočka, její kožíšek byl tmavý a oči nezářící.
   Silverpool se rozšířila oči. ,,Proč? Kdy?" nechápala.
   Kočka jí ale ignorovala a pokračovala dál. ,,Řeknu ti to, co vám může pomoct," řekla.
   Silverpool na ní vystrašeně zírala. ,,Ale...."
   ,,Nezapomeň! Vše je častokrát jiné, než se na první pohled zdá!" Kočka začala mizet.
   ,,Né, zůstaň tu, neopouštěj mě!" naříkala Silverpool.~

,,Silverpool! Vstávej!" Silverpool se s trhnutím probudila. Otočila se a za ní stála Cinnamonflower. V očích měla strach a hrůzu.
   ,,Co se děje?" vyhrkla Silverpool. Rychle se postavila na nohy a otřepala. Nechtěla na sobě nechat znát, že je vystrašená ze snu.
   ,,Mistyflower má zelený kašel. A ehm.... chce abys si sní ty a tvoje sestra promluvily," řekla a sklopila oči.
   ,,Zelený kašel?!" vyhrkla Silverpool hrůzou a už byla scela probuzená.
   Na zelený kašel už zemřelo dost koček, Redishpelt, spousty koťat a ještě k tomu Rippledawn.
   Rychle se rozběhla k doupěti léčitelky. Strawberry před ním třídila bylinky.
   ,,Kd - e j - je Mist - Mistyflower," vykoktala ze sebe bleskurychle Silverpool a Strawberry na ní chvilku zmateně zírala.
   Pak pokývala hlavou a smutně se usmála. ,,Pojď, zavedu tě k ní," řekla jí Strawberry a Silverpool jí sklíčeně následovala.
   Došli do části jeskyňky, kde odpočívala Mistyflower. Měla kruhy pod očima, vypadala staře. Takhle si jí Silverpool nepamatovala.
   ,,Nechám vás tu o samotě," řekla nervózně Strawberry a utekla pryč.
   Mistyflower se na ní usmála. ,,Ahoj, Silverpool," mňoukla a vzápětí se před ní vynořila udýchaná Soulheart.
   ,,Ahoj i tobě," řekla jemně.
   Pak se divoce rozkašlala. ,,Mám vás moc ráda, moje koťátka. Jsem na vás hrdá, nikdy na vás nezapomenu," řekla a položila hlavu na zem.
   ,,Přece ne -" začala Soulheart, ale přerušila se.
   Silverpool se přitiskla ke své matce.  To samé i Soulheart.
   Vzpomněla si na všechny ty chvíle kdy byla kotě.
   ~,,Nikdy vás neopustím, Silverkit a Soulkit," řekla Mistyflower a Silverkit si k ní lehla. Soulkit vyskočila. ,,Mámí? Řekneš má m příběh?" zeptala se nadšeně. ,,No to víte že ano, maličcí...."~
   Silverpool se probudila ze snění. Nasála do čenichu sladkou vůní Mistyflower.
   Najednou její srdce začalo zpomalovat. Až úplně utichlo.
   Po celé jeskyni se rozhostilo ticho. Silverpool píchlo u srdce a zarazila se. Svět jako by se zastavil. Po tváři se jí začaly kutálet slzy.

,,Děje se něco?" zeptal se jí Moonheart ustaraně.
   Byli na hranici s FrostClanem a Silverpool se honila hlavou smrt Mistyflower.
   ,,Né, ale nic," dobyla ho Silverpool a přejela si tlapkou po tváři.
   ,,Nemusíš se bát mi to říct. Já poznám, že je s tebou něco v nepořádku," naléhal Moonheart a olízl jí ouško.
   Silverpool polkla. ,,Včera zemřela Mistyflower, moje matka," mňoukla a vzápětí se jí neovladatelně začaly u očí tvoří slzy. Začala vzdychat.
   ,,To je mi líto," řekl smutně Moonheart a přitiskl se k ní.
   Její slzy dopadaly na jeho modrý kožíšek. Najednou pocítila u srdce teplo.
  

  
  
  

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat