Kapitola 43

61 13 0
                                    

Silverstar se probudila do krásného dne v Novolistí. Za těch pár úplňku si ani tak nezvykla necítil vedle sebe nádechy ostatních koček.
   Teprve svítalo a Silverstar se posadila a začala se mýt. Přes lišejníkovou záclonku k ní doléhaly hlasy válečníků u hromady kořisti.
   Jejímu klanu se dařilo dobře. Usmála se a najednou uslyšela mňouknutí za clonou.
   ,,Můžu dovnitř?" zeptal se někdo za ní a Silverstar hned poznala, že hlas patří její zástupkyni.
   ,,Ano, jistě že můžeš," mňoukla a nedokážala potlačit nadšení. Byla ráda, že si může s někým popovídat.
   Violetshine vešla do jejího doupěte a usmála se. Pak sklonila hlavu.
   Silverstar se zavrtěla ve svém pelíšku a strčila si tlapky pod sebe.
   ,,Podávám hlášení, na hranicích byl zachycen zvětralý pach NightClanu, jinak vše v pořádku." řekla vážně Violetshine se vztyčenou hrudí. Pak se uvolnila a zasmála.
   Silverstar se taky zasmála a pak mňoukla. ,,Vyšleme na to místo více hlídek." řekla a Violetshine přikývla.
   Pak se otočila k odchodu. Nakonec se ještě otočila a podívala se Silverstar přímo do jejích modrých očích.
   ,,Pamatuješ na to, jak jsme špehovaly Hollystar?" zasmál se Violetshine.
   Silverstar se rozesmála. ,,Ó ano. Ale my jí nešpehovali! Jen jsme....jí poslouchali!" řekla pobaveně.
    Violetshine sarkasticky přikývla. ,,Co to mělo znamenat? Slyšela co říkali?" mňoukla pak Violetshine kotěcím hláskem.
   ,,Ano! Na tom něco bude...." mňoukla Silverstar jako když byla koťátko.
   Pak se obě rozesmály. Najednou do doupěte vtrhl Bramblefur.
   ,,Ach tady jsi!" vyhrkl Bramblefur hned když uviděl Violetshine. Pak se ale provinile otočil na Silverstar.
   ,,Pardon, omlouvám se já nechtěl-"
   Silverstar ho ocasem přerušila. Přikývla mu a on se otočil na svou družku.
   ,,Potřebuji zařídit hlídky," řekl jí a sklonil hlavu.
   ,,Ó ano! Tak já už musím Silverstar, omlouvám se," řekla. ,,Tak zatím se ti měj, za chvíli přijdu!" zavolala a odběhla za Bramblefurem.
   ,,Ahoj," rozloučila se Silverstar a lehla si.
   Chtěla se zvednout a do doupěte přišla Ambersoul. Pozdravila jí mávnutím ocasu a Silverstar jí ho oplatila.
   ,,Neruším?" zeptala se starší kočka a olízla si vrásčitou tlamičku.
   Silverstar zavrtěla hlavou. ,,Samozřejmě, že ne," řekla Silverstar.
   Ambersou se usmála. ,,Jen, jak se ti daří, moc se teď spolu nevídané, když si velitelka." řekla uctivě Ambersoul a sklonila hlavu.
   Silverstar pokrčila rameny. ,,Jde to, často tu bývám sama a nebo plním velitelské povinnosti." řekla Silverstar.
   Ambersoul přikývla. ,,Je dobré, že se teď klanu daří dobře," prohodila a podívala se na ní svýma jantarovými očima.
   Silverstar přikývla. ,,I já jsem za to ráda," přitakala a švihla ocasem. ,,Snad to tak zůstane i nadále."
   Ambersoul si olízla packu a přejela si jí po tváři. ,,Ale asi to tak zůstane. Klany jsou v míru. Kořisti je hodně. Válečníci si navzájem pomáhají, a to je dobře." řekla láskyplně Ambersoul a zaheděla se do dálky.
   Silverstar pokrčila rameny. ,,Asi máš pravdu," řekla a dotkla se čumáčku toho jejího. ,,Moc si vážím, že si za mnou přišla." poděkovala jí.
   Ambersoul se usmála. ,,Ále, to já jsem ráda, že jsem k tobě mohla přijít. V doupěti starších je strašná nuda, víš?" Zasmála se a Silverstar jí úsměv oplatila.
   Opravdu si toho vážím, Ambersoul.

  
 
    

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat