Silverpaw se přikrčila. Kolem ní na ní upírali pohledy Pearheart a Sandfoot a ona se jim nechtěla podívat do očí.
Viděla, že Violetpaw je přikrčené a připravena čelit útoku.
Silverpaw tedy napnula svaly a přivřela oči. Tak ať už to máme za sebou.
Rozeběhla se a vyskočila, Violetpaw ale udělala to samé, protože si asi myslela, že má začít jako první.
Silverpaw se odrazila od jejich zad a Violetpaw dopadla na zem a Silverpaw se postavila na místo, kde předtím stala Violetpaw. Pouze si vyměnily místa.
Violetpaw se rychle zvedla a Silverpaw na ní v nečekaném momentu skočila a zhodila jí. Silverpaw jí položila tlapku na hrudník.
Violetpaw se ale znova vymrštila a kopla zadní nohou Silverpaw do obličeje a ta odlétla na zem.
Violetpaw se k ní rozběhla, ale Silverpaw sklouzla po zádech pod její břicho a zaryla jí do něj drápy.
Violetpaw zavřestěla a vylétla do vzduchu. Silverpaw jí chytila tlapkou za záda a Violetpaw zůstala na zemi přitisklá Silverpaw do písku.
,,To je úžasný výkon, Silverpaw," pochválil jí Pearheart a dospěchal k ní se Sandfoot v patách.
,,To že jsi nevyhrála neznamená, že ses nesnažila a že s tebe nebude dobrá válečnice," řekla Sandfoot přísně a švihla o všem ke své učednici.
,,Když dovolíš, já jí teď budu cvičit," řekla Sandfoot směrem k Pearheartovi a ten přikývl.
,,Už jsme tu dlouho, jdeme zpátky do tábora," řekl a otočil se na Silverpaw, která stála u Violetpaw. Tmavá mourka šla za svou učitelkou a Silverpaw se otřepala a pak se zvedla a odběhla za Pearheartem.
Bolelo jí u srdce z toho, že se bála, že se na ní bude její nejlepší kamarádka zlobit. Ale ve skutečnosti se neměla čeho bát. Violetpaw byla pravá válečnice.
Společně s Pearheartem běželi keři.
Slunce už bylo vysoko na nebi a lesem vál chladný vánek, který s sebou odnášel barevné popadané listí.
Silverpaw se zastavila aby vdechla věčně čerstvé pachy lesa. Pak se opět rozběhla a dohnala Pearhearta.
Obě kočky se prorvaly cesmínovým keřem a vešli do tábora.
Kočky v něm se vyhřívaly nebo sdíleli kořist. Některé se vzájemně myli nebo líně švihali ocásky.
Silverpaw zahlédla svou sestru Soulpaw, jak se baví s Lionpawem a Cinnamonpaw. Doběhla k nim a posadila se vedle nich.
,,Můžu k vám?" zeptala se a Cinnamonpaw vesele přikývla. ,,Jistě, Silverpaw, zrovna se tu bavíme o tom pachu krve WoodClanu," mňoukla radostně. Byla to věčně veselá kočička, ale taky dobrá bojovnice a lovkyně.
,,Silverpaw byla se mnou, když jsme ten pach cítili," vysvětlila Soulpaw a až teď si Silverpaw uvědomila o čem se baví.
Nechtěla jim říkat i tom co slyšely s Violetpaw před doupětem Hollystar, protože ani ony to správně neměly vědět.
,,Podle mě to je nějaká past," pokračoval v rozhovoru Lionpaw. ,,Možná na nás chtějí zaútočit."
Cinnamonpaw přikývla. ,,Takový WoodClan je, chce mít největší území ze všech," vysvětlila a olízla si packu.
,,Kde je vůbec Skypaw?" zeptala se Silverpaw a přerušila tak jejich rozhovor.
,,Na tréninku," vysvětlil jí Lionpaw.
,,Možná nám o tom pachu řekne víc," napadlo Soulpaw a rozhovor začal znova pokračovat.
Oni s tím nikdy nepřestanou, pomyslela si Silverpaw a odešla do svého doupěte.
ČTEŠ
Warriors: Silverstar's heart ✓
AdventureBYLA JSI PŘEDPOVĚZENA NA VEDENÍ KLANU... Jednoho dne se narodí talentovaná kočka. Ale klan o tom není. Pro ně je to klasické kotě. Nikdo o té věštbě snad ani neví, možná si jí ani nepamatují.... 3K - 6.5.2020 1# z #Warriors