,,Co?! Já nikoho nezabila!" Snowdrift beznadějně zkařičela s očima vykulenýma dokořán.
Palmstar zavrčel a švihl ocasem. ,,Zabila si ji!" zařval plný zlosti.
Ambersoul se postavila. ,,Jak to můžeš vědět?" zavrčela na něj.
,,Protože jsem velitel!" zavrčel na ní. ,,Nemáš právo mi co říkat!"
Ambersoul švihla ocasem a nakežila kožich. Silverpool by nikdy nenapadlo, že jí takhle vyvedenou z míry vůbec někdy uvidí.
,,Měl bys své válečníky, alespoň někdy poslouchat!" odsekla Ambersoul.
Palmstar jí už nevěnoval sebemenší pozornost. Místo toho se otočil na Snowdrift.
,,Jsi nebezpečná a klanu nijak neprospívaš, spíš naopak," začal Palmstar a Silverpool uvízly námitky v krku. Chystá se jí právě vyhodit? ,,A proto-"
Přerušil ho šramot v keři. Vylezl z něj malý mourek s WoodClanu.
,,Napadl nás NightClan, protože prý cítil pach na našem území! Potřebujeme pomoct!"
Silverpool se vyděšeně otočila na Palmstara a bála se, že to nepříjme. Ale ona byla zástupkyně a taky může částečně rozhodovat. Nakonec přikývl válečníkovi a vyskočil na Vysokou skálu.
,,Beru s sebou Silverpool, Firepaw, Olivetree, Ripplebrooka, Violetshine, Bramblefura, Ambersoul, Blueberry a Snowdrift," řekl nakonec a všichni se rozběhly vtříct bitvě.
Začínalo svítat a sníh jim vál do obličejů, ten spadaný jim zas křupal pod tlapkami.
Všichni skočily do roztáté kaluže a pak zase ven z ní. Vodu cákli za sebe.
Pak už viděli zuřící bitvu. Na zemi se váleli kusy vytrhané srsti a kaluže krve. Válečníci řvali a ječeli. Válely se v prachu.
Válečník s WoodClanu se ztratil v tom chumlu bojujících koček a Palmstar dal ocasem povel k útoku.
Silverpool se s bušícím srdcem rozběhla a slyšela za sebou dusot tlap ostatních.
Najednou po ní skočil nějaký kocour. Jeho kožich byl hnědý mourovatý a vypelichaný.
Skočil jí na záda a zavrčel. ,,Já ti ukážu!" Zakousl se jí do kožichu.
Silverpool ho kopla do břicha a válečník spadl na zem. Silverpool se na něj otočila. ,,Cože si říkal, že mi ukážeš? Jak padáš na zem?"
Kocour zavrčel a odběhl pryč.
Pak se na Silverpool vrhla pro změnu kočka. Skočila po ní, ale Silverpool uslyšela jekot.
Odhodila kočku pryč a ohlédla se. Violetshine bojovala se zrzavou válečnicí, která jí ostře stiskla zátylek.
Teď na ní válečnice stála a tlačila jí k zemi.
Silverpool se k ní rozběhla a vrazila plnou rychlostí do zrzavé kočky. Ta upadla na zem a odběhla pryč. Violetshine na Silverpool vděčně kývla a pak se rozběhla pryč.
V tu ránu najednou uslyšela divná slova. Né nějaké válečné ječení a podobně, ale rozhovor.
Zaposlouchala se a přestala vnímat boj.
,,Ty jsi bestie! Zabila si i Hollystar!" rozeznala někoho řvát a byl to Palmstar.
,,Ale já nic neudělala!" řekl někdo a Silverpool poznala hlas Snowdrift.
,,A co ten válečník z toho WoodClanu?! To je podle tebe také nic?!" zahlřval rozzuřeně Palmstar.
,,Ale Hvězdný klan mi-"
,,Hvězdný klan tak maximálně chce abys opustila náš klan!" zařval Palmstar. ,,Zabila si všechny, ty bestie! Všechny si zabila a také zabiješ!"
Snowdrift začala vrčet, ale Silverpool nikoho z nich neviděla. Chtěla jít blíž, ale najednou jí někdo strazil k zemi.
Silverpool se na něho vrhla a on na ní. Zakousl se jí do břicha a ona bolestně naštvala a tak ho zadní nohou kopla do břicha.
Boj byl ukonce, jelikož někdo zvolal mocným hlasem. ,,Palmstar je mrtví!" Byl to Ripplebrook.
Silverpool tam rychle doběhla a uviděla, jak on a Bramblefur nesou tělo mrtvého velitele.
,,Kdo ho zabil?" zeptala se Violetshine se škrábancem přes oko a s natrženým uchem.
,,Nevím, nikdo u toho nebyl, nebo si toho nevšiml," odpověděl Ripplebrook.
,,Ale přeci neměl jen jeden život, nebo ano?" mňoukla Firepaw nechápavě.
Strawberry se procpala okolo válečníků s bylinkami. ,,Velitel může zemřít i několikrát najednou," vysvětlila léčitelka.
Rozhostilo se ticho. Silverpool se otočila na Snowdrift. Měla kapky krve na své náprsence.
Neudělala si ty něco z jeho smrtí? ptala se v duchu Snowdrift.
ČTEŠ
Warriors: Silverstar's heart ✓
AdventureBYLA JSI PŘEDPOVĚZENA NA VEDENÍ KLANU... Jednoho dne se narodí talentovaná kočka. Ale klan o tom není. Pro ně je to klasické kotě. Nikdo o té věštbě snad ani neví, možná si jí ani nepamatují.... 3K - 6.5.2020 1# z #Warriors