,,A jak se daří koťatům?" zeptal se Moonheart.
Silverpool se rozhodla ho navštívit a teď spolu byly na hranici s FozenClanem.
,,Dobře, z Dovepawa roste pravý válečník. Když teď Violetshine přišla o učednici, protože se stala učedníci léčitele, dal jí Bramblefur svého učedníka Dovepawa, ale dnes ho učí naposledy, protože s ním čeká koťata," vysvětlila mu Silverpool.
,,A jak to jde ve FrozenClanu?" zeptala se. Moonheart pokrčila rameny.
,,Dobrý, jako vždy," odpověděl. ,,Asi bys už měla jít,"
Silverpool přikývla. ,,Asi máš pravdu, tak já už jdu, ahoj," rozloučila se a odběhla do lesa.
,,Ahoj!" zavolal za ní Moonheart a oba dva se rozběhli zpět do svých táborů.
Začínala být velká zima a zem byla zmrzlá. Začínalo Bezlistí a brzy začne také sněžit.
Když se Silverpool prodrala cesmínovým tunelem a došla na mýtinu, Blueberry radostně a překvapeně vykřikla. ,,Snowdrift!"
Silverpool se překvapeně otočila. Opravdu! Snowdrift!
Na kraji mýtiny stala bílá kočička se zelenýma očima.
,,Myslela jsem, že jsi mrtvá!" vyhrkla radostně Blueberry a přitiskla k ní čumáček.
Všichni se k ní začaly hrnout. A vyprávěly jí všechny novinky.
Najednou z doupěte velitele vyskočil Palmstar. Změřil jí chladným a přísným pohledem.
,,Kde jsi byla!?" vyhrkl naštvaně a švihl ocasem.
Snowdrift mu uhnula pohledem a hrábla tlapkou do země.
,,Já-" začala Snowdrift ,,Palmhearte-"
,,Palmstare," zavrčel a Snowdrift po něm švihla chladným pohledem.
,,Prostě jsem tu nebyla," zavrčela naštvaně a švihla ocasem.
Palmstar naježil kožich. ,,Ale kde si byla?" zavrčel jí velitel přímo do obličeje.
,,Byla jsem v lese," řekla a zaryla drápy do země.
Palmstar vypadal hodně rozzuřeně.
,,No, tak...." Silverpool viděla, že neví, co na to říct. A tak zavrčel.
,,No tak co?" zeptala se Snowdrift a zavrčela taky.
Najednou se Silverpool neudržela a vyběhla mezi ně. Otočila se přísným pohledem po Palmstarovi. Pak se trochu uklidnila.
,,Nehádejte se tu, je Bezlistí a další válečník se nám hodit bude. Navíc, kde by asi tak byla?" řekla odhodlaně.
Palmstar se naježil. ,,Já jsem tu velitel!" zaburácel.
,,A ona je tvá zástupkyně," řekl někdo. Byla to Ambersoul. Vylezla z válečnického doupěte a došla k nim.
Zamračila se na velitele, což u ní nebylo obvyklé.
,,Je Bezlistí, Palmstare, a my potřebujeme každého válečníka. Nějakou dobu tu nebyla, třema jí unesly tuláci nebo tak něco. Měli bychom být rádi, že není mrtvá. A ty bys měl poslouchat svou zástupkni." řekla moudře a přísně. Všechny kočky vylezli z doupat.
Palmstar zavrčel a změřil si jí chladným pohledem. Pak se ale otočil ke klanu a řekl. ,,Může zůstat," řekl a odešel do svého doupěte.
Kočky radostně mňoukaly a Silverpool přišla k Ambersoul. Obě kráčely do doupěte válečníků. Ambersoul se zasmála a Silverpool v ní zase viděla tu usměvavou kočku.
Taky se začala smát i když nevěděla čemu. Palmstar jí nepřišel jako spravedlivý velitel, ale věděla, že čas ukáže jestli se projevý jako statečný, hodný velitel, kterému na svém klaně záleží, nebo jen podlý sobec, který touží po moci.
Odešla spolu s Ambersoul do doupěte válečníků a lehla si. Postesklo se jí po Hollystar a nebyla si jistá, jestli i to její rozhodnutí je správné. Ach jo, kdyby tu byla Hollystar, vše by bylo jinak....
ČTEŠ
Warriors: Silverstar's heart ✓
MaceraBYLA JSI PŘEDPOVĚZENA NA VEDENÍ KLANU... Jednoho dne se narodí talentovaná kočka. Ale klan o tom není. Pro ně je to klasické kotě. Nikdo o té věštbě snad ani neví, možná si jí ani nepamatují.... 3K - 6.5.2020 1# z #Warriors