Kapitola 6

94 20 0
                                    

Violetkit vyšla ze školky a Silverkit jí dohnala. Měla neobvykle upravený kožíšek, který se jí nádherně leskl ve slunečním světle.
   ,,Dnes je můj Jmenovací ceremoniál!" vyhrkla hned Violetkit a vyskočila do vzduchu.
   Silverkit se usmála. ,,Budu se na tebe dívat!" mňoukla nadšeně a pak dodala. ,,Už aby byl ten můj."
   ,,Neboj, už jen měsíc," mňoukla vesele Violetkit. ,,Ale teď se na něj musím jít připravit, na chvilku mě teď omluv." řekla, rychlé si olízl a náprsenku a rozběhla se za Skykitem a Lionkitem.
   Silverkit se na ní ještě chvíli dívala, ale pak zamířila zpět ke školce.
   Něco jí tam připadalo divné. Věčně hravá kočička Snowkit byla od rána zatažená. Seděla a zamyšleně se mračila.
   Silverkit k ní dospěchala a sklonila k ní hlavu. Chlupatá bílá kočička se na ní však ani nepodívala a pořád zadumaně seděla.
   ,,Děje se něco?" odvážila se zeptat a čekala na odpověď. Snowkit jen švihla ocasem a když to Silverkit zkusila znova zavrčela.
   Usoudila, že je to zbytečné, a tak vběhla do svého hnízda za Mistyflower a Soulheart.

   ,,Dnes udělíme nové učedníky," řekla pevným hlasem velitelka a Silverkit se rozbušilo srdce.
   Pod skálou hned ve předu seděli Lionkit s česanou srstí, že vypadal jako Lví válečník, Skykit jehož světlou ve modrá srst byla hezčí než jindy a Violetkit s nádherně upravenou tmavě mourovatou srstí.
   ,,Skykit," zavolala velitelka modrého kocourka a ten nervózně a zároveň hrdě předstoupil. ,,Od této chvíle se budeš nazývat Skypaw. Tvůj učitel bude Goldenclaw, předá ti vše, co se doposud naučil." Dokončila a Skypaw se dotkl čumáčku svého nového učitele. Silverkit uviděla jiskřičku v jeho očích.
   ,,Lionkit," zavolala velitelka kocourka, který se teď podobal Lvímu válečníkovi. Měl hrdě zvednutý hrudníček a Silverkit uslyšela, jak její sestra zalapala po dechu. ,,Od teď tě budeme nazívat Lionpaw. Tvůj učitel bude Bronzeheart."
   Můj otec bude učit Lionpawa!
   Soulkit mrkla na nově jmenovaného učedníka. Velitelka ale ještě pokračovala směrem k jejímu otci. ,,Bronzehearte, z tvojí učednice je teď šikovná válečnice, Iceheart. Vsadím se, že Lionpawovi předáš to co jí."
   Nakonec už zbyla jen Violetkit. Velitelka švihla ocasem a napřímila se až vrhla tmavý stín na mladou kočičku. Odkašlala si a oslovila tmavou mourku. ,,Violetkit," řekla pevným hromovým hlasem. ,,O teď až po den, kdy dostaneš své válečnické jméno se budeš nazývat Violetpaw." Pak vrhla pohledem na pískově zrzavou kočku. ,,Sandfoot," oslovila jí. ,,Tvůj učitel by Firefang, tohle je tvá první učednice a doufám, že je předáš vše, co ta naučil." Upřela na ní svůj pohled a otočila se na celý klan.
   ,,Skypaw, Lionpaw, Violetpaw!" skandoval klan a nový učedníci hrdě seděli. Před nimi se objevila Tsunamiheart a pogratulovala jim. Silverkit se společně se svojí sestrou rozběhla za nimi. Zastavily se smykem u nich a Silverkit vyskočila.
   ,,Gratuluju!" vypískla společně se Soulkit a dotkly se jejich čumáčků.
   ,,Škoda, že nejste taky učedníci," mňoukla Violetpaw.
   ,,Neboj, budeme brzy!" mňoukání nadšeně Soulkit a odběhla do školky.
   ,,Tak zatím ahoj," rozloučila se Silverkit s Violetpaw a odběhla dohnat Soulkit.
   ,,Ahoj!" mňoukla za ní ještě Violetpaw a Silverkit mezitím doběhla do školky.
   Dneska už budeme každá v jiném doupěti....

  
  
  

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat