Kapitola 21

73 15 2
                                    

Silverpool ležela ve svém doupěti a zírá na strop. Začínalo Bezlistí a válečníci museli chodit na lov častěji.
   Do dopěte válečníků prolezl Goldenclaw. ,,Silverpool, nechceš jít se mnou na loveckou hlídku? Palmheart mi nařídil, že si mám s sebou vzít pár válečníků," zeptal se.
   Silverpool vstala. Stejně se nudím, lov mi neuškodí, pomyslela si a vstala. Protáhla si tlapky a přikývla. ,,Kdo jde s námi ještě?" zeptala se a olízla si tlapku.
   Goldenclaw pokrčil rameny. ,,Nevím, napadlo mě, že třeba Bramblefur a Violetshine," řekl a kývl hlavou ke dvoum kočkám u hromady kořisti.
   Silverpool prolezla kapradiním, které tvořilo opevnění doupěte válečníků a následovala toho zlatavého mourka.
   Poslední dobou se v táboře moc nic nedělo. Všichni dělali svou práci a pach WoodClanu už moc na hranicích necítili. Silverpool měla štěstí, že jí zatím nikdo neviděl Moonpawem, který se teď jmenoval Moonheart.
   Došla s Goldenclawen k hromadě kořisti, u které se vzájemně myli Bramblefur a Violetshine, kteří se na ně zvědavě otočili.
   ,,Nechcete jít s námi na hlídku?" zeptal se tvrdě Goldenclaw a oba dva válečníci vstali. ,,Fajn, alespoň budeme užiteční," přikývl Bramblefur a podíval se s přihmouřenýma očima na Silverpool. Pořád má v hlavě ten kotěcí boj.
   Nakonec všichni čtyři zamířili k cesmínovému keři a procpali se jím.
   Celý les byl pokrytý sněhovou závějí a Silverpool se vesele rozběhla tlapkami cákala sníh všude kolem. Ostatní jí byli v patách.
   ,,Nezapomínej, kdo velí tomuhle lovu," pobaveně zavrčel Goldenclaw a doběhl jí. Za nimi společně klusali Bramblefur a Violetshine a Silverpool na chvilku polila blízkost, že Moonheart není v jejím klanu.
   Najednou škubla oušky. Králík! Přitiskla břicho k zemi a začala se plížit ke zdroji té vůně.
   V bezlistí bylo lovení těžké nejen proto, že bylo kořisti málo, ale že nešlo zabránit tomu aby sníh nekřupal pod tlapkami.
   Silverpool pomalinku kladla tlapky do studeného sněhu a znažila se být co nejpatrnější, aby králíka nevyplatila.
   Přikrčila zadní nohy a pak se vymrštila do vzduchu a skončila po králíkovi schovaném v keři. Rychlé mu zlomila vaz a zahrabala ho do sněhu.
   Doběhla zpět ke Goldenclawovi, který stál zaraženě ve sněhu a měl nastražené uši. Zavětřil.
   ,,Něco cítím," zašeptal. Silverpool zavětřila a nasála do sebe všechen ten studený vzduch. Něco v něm bylo v nepořádku. Tu železitou chuť poznávala až příliš dobře. Krev!
   To není jenom krev, ještě něco....
   ,,Zmije!" zasyčel Goldenclaw a vyřkl tak její obavy.
   Rychle se rozběhl za pachem. Silverpool nemohla nic namítat a vyběhla za ním stejně jako Bramblefur a Violetshine.
   Běželi sněhem a Silverpool se tlapky propadávaly do sněhu.
   Pach zmije neustále nabýval na síle a Silverpool se z toho už začínala točit hlava.
   Pach je dovedl na malou mýtinku na kraji jejich teritoria, poblíž hranice z WoodClanem.
   Goldenclaw vyděšeně vykulil oči. Na mýtince byla černá kočka. Nehýbala se. Byla mrtvá.
   ,,Hollystar!" vyhrkla Violetshine a doběhla k ní.
   Mezi keřem se najednou něco pohlo. Zmije! Zabila mojí velitelku!
   Bramblefur skočil po zmiji a zabodl po ní drápy. Ta zařvala, když se jí z krku začala valit krev a nakonec její řev utichl.
   Silverpool přiběhla k Hollystar. Rána od zubů se jí najednou začala zacelovat a pak se Hollystar probudila.
   Goldenclaw k ní rychle přiběhl a podepřel jí.
   Bramblefur švihl ocáskem. ,,Kolik máš ještě životů?" vyhrkl a pomohl Goldenclawovi jí zvednou na nohy.
   Silverpool se na ní upřeně zahleděla. Co tu dělala?
   Hollystar se nadechla. ,,Zbývá mi už jen jeden."

  
  

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat