Kapitola 7

91 22 2
                                    

Silverkit vylezla ze školky a nadechla se čerstvého vzduchu. Byl krásný den. Vzduch byl čerstvý a Silverkit si ho nechala klouzat po jazyku. Šla se projít po táboře. Ve školce teď bývalo rušno.
   Šla k hromadě s úlovky a vzala si z no hraboše. Zamířila k doupěti starších. Tam jí nebudou rušit koťata.
   Prolezla do doupěte a jako prvního spatřila Oneeara. Mňoukla starému kocourovi na pozdrav a zamířila na kraj doupěte, kde byli Greeneyes a Firefang.
   ,,Dobré ráno, Silverkit, dneska je ale krásný den, že?" zapředla Greeneyes. Silverkit přikývla a dala jim k nohám hraboše.
   ,,Co tě k nám přivádí?" zabručel pobaveně Firefang. ,,Snad tu nejsi jen kvůli tomu, abys dala starým kočkám hraboše!"
   Silverkit se posadila. ,,Ve školce je moc rušno," mňoukla.
   Greeneyes se zasmála. ,,Když jsem se ještě jmenovala Greenkit, taky mě otravovala mladší koťátka. Jednou jsem utekla do doupěte válečníků!"
   Silverkit překvapeně zamrkala. ,,Vážně? Nerozpárali ti kožich?"
   ,,Naštěstí jsem v čas unikla," řekla Greeneyes a mávla tlapkou ve vzduchu.
   ,,Ty už budeš za chvíli učednice, co?" řekl Firefang a změnil téma. ,,To už budeš mít klid," mňoukl.
   Silverkit se najednou rychle rozhodla svěřit se s tím, co jí trápilo. ,,Nevšimli jste si toho divného chování Snowkit?" zeptala se. Oba dva starší udělali vážnější pohled. Pak zavrteli hlavou. ,,Víš, malá, mi do školky moc nechodíme, nohy už nám moc neslouží," řekl Firefang.
   Silverkit si je přejela pohledem a Greeneyes jo pobídla. ,,Jaké divné chování?"
   ,,No, jak asi víte, dříve si hrála s ostatními koťaty," mňoukla nejistě. ,,Ale teď jenom sedí a přemýšlí a vypadá naštvaně...."
   Greeneyes se rozesmála. ,,S tím si starosti nedělej! Každý má někdy špatnou náladu," řekla. ,,Ale teď už bys měla jít, budou tě schánět."
   Silverkit se tedy rozběhla na namířila si to rovnou do školky. U vchodu na ní čekala Soulkit.
   ,,Kde si byla?" vyhrkla Soulkit hned, jak k no doběhla. ,,Scháněla tě Violetpaw!"
   ,,Já byl u starších....Violetpaw! Proč? Je tu ještě?" zeptala se jí Silverkit.
   Soulkit zavrtěla hlavou. ,,Ne, je na tréninku. Ale nechala ti ho tu. I pro mě." řekla a olízla se.
   Silverkit na no nechápavě zírala. Šli spolu pomalým tempem do jejich hnízda. ,,Co? Co tu nechala?"
   Soulkit obrátila oči v sloup. ,,Toho hraboše! Kterého ulovila! Pro nás!"
   Silverkit vykulila oči. ,,Ona ho ulovila? Sama? A pro nás?"
   ,,Je učednice!" zavrčela Soulkit.
   Silverkit se vztekle naježila. Nenechá se poučovat od své sestry! ,,Já to vím!" zakřičela a rozběhla se pryč ze školky. Soulkit za ní. ,,Počkej!"
   Na konci tábora jí nezbylo nic jiného, než se otočit na svou sestru.
   Soulkit na no překvapeně zírala. ,,Tak pojď!" zakřičela a rozběhla se za ní. Vztek z ní začal pomalu unikát pryč. Osvěžující vánek jo čechral srst. Co to do mě vjelo? To se neumím ovládat?! Rozhodla se na to nemyslet.
   Znovu vběhla do školky a do čenichu se jí vylila sladká chuť šťavnatého hraboše. ,,Mňam, nádherně to vono!" pochválila to Silverkit. Zakoušela se do teplého masa a nechala si po ústech rozlévat výbornou chuť.
   Už abych byla učednice a mohla lovit!

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat