Kapitola 44

75 12 3
                                    

Silverstar se procházela společně s Violetshine lesem.
   Najednou se Silverstar zastavila. Něco tam bylo, tím jsem si jistá....
   Přikrčila se a přitiskla uši k hlavě. Zavrčela. Byla si více než jistá, že tam mezi stromy před momentem proběhla cizí kočka.
   Violetshine vedle ní ale stála naprosto klidně. ,,Musíme s těmi tuláky něco udělat," zašeptala zamyšleně.
   Silverstar se postavila a oklepala. Violetshine měla pravdu. Byl to tulák, jeho ostrý pach se vznášel vzduchem.
   ,,Tohle byla Hiss," řekla Violetshine. ,,Je hodně zákeřná."
   Silverstar se na ní udiveně podívala. ,,Ty se s ní znáš?" zeptala se své zástupkyně a byla trošku vyvedená z míry. Ona si snad povídá s tuláky?
   Violetshine na ní otočila své jantarové oči. ,,Ne," zavrtěla rychle hlavou a obrátila svůj pohled zpět do stromů. ,,Samozřejmě, že ne."
   Silverstar švihla ocasem. ,,Tak jak to, že znáš její jméno?" dožadovala se.
   ,,Ještě když jsem byla učednice teprve pár dní, vyprávěl mi o ní Bramblefur." odpověděla prostě a přitom neodtrhla pohled od stromů.
   Nakonec se otočila zpět k Silverstar a obě dvě kráčely směrem ke čtyřem stromům.
   Najednou k Silverstařiným uším dolehl slabý hrdelní výkřik.
   ,,Slyšela si to?" otočila se na Violetshine, která měla v očích naprosto nevnímavý výraz.
   ,,Co?....promiň, já....ne," odpověděla rychle a zatřepala hlavou.
   ,,Ten výkřik," řekla a rychle se rozběhla směrem, odkud se to ozvalo. Slyšela za sebou kroky Violetshine.
   Běžela a větvičky stromů ji švihaly do tváří.
   Najendou se zastavila. Nějaký divný pach jí udeřil do nozder. Zavětřila a hned ten silný pach ucítila.
   ,,Krev!" nakrčila za ní nos Violetshine. ,,Je tu tak intenzivně cítit, že mě se mi s toho točí hlava!"
   Silverstar se po ní ani neohlédla. ,,Ten pach je tu tak silně, až předčil ty ostatní pachy," přemýšlela Silverstar. ,,Vsadím se, že je to schválně."
   Silverstar šla podle pachu. Byl čím dál silnější, ale musela tomu přijít na kloup.
   Najednou se smykem zastavila. Otevřela tlamu. ,,Ne!" zaúpěla a hned za ní se zastavila Violetshine. Uslyšel, jak se prudce nadechla.
   Před nimi leželo nehybné tělo Snowdrift. Silverstar k ní rychle přiběhla a dotkla se jí čumáčkem.
   ,,Co se stalo?" nechápala Silverstar.
   Na těle Snowdrift nebyly kupodivu žádné škrábance. Naopak. Bylo ve své celé kráse. Nemělo na sobě ani škrábnutí.
   Pach krve se najednou utišil, až už nebyl cítit vůbec.
   Silverstar se prudce otočila. Uslyšela za sebou kroky. Byla to Strawberry.
   ,,Co se děje? Ubírala jsem bylinky a najednou jsem uslyšela...." řekla stará kočka, ale pak si všimla mrtvé Snowdrift. Rychlé k ní doběhla. ,,U Hvězdné klanu! Co se to tu stalo?" zaúpěla zmateně.
   Silverstar se dívala na nehybnou tvář Snowdrift, zaškolené ve vyděšeném výkřiku.
   ,,Našli jsme ji tady takhle," řekla Violetshine a Strawberry si přičichla k mrtvole.
   ,,Byliny smrti," zašeptala léčitelka. ,,Otrávila se."
   Silverstar se rychle postavila. ,,Nebo jí spíš někdo otrávil." dodala.
   Strawberry vážně přikývla. ,,To je taky možné," řekla Strawberry. Ještě jednou přičichla k tělu. ,,Ale nějak mi to všechno nejde do hlavy...." dodala tiše.
   Silverstar přikývla. ,,To mě taky, Strawberry, to mě taky." povzdechla si.
   Slabý chladný vánek jí čechral srst. Snowdrift měla vyděšeně otevřenou tlamu a Silberstar se zahleděla do dálky. ,,To mě taky." zašeptala.
  
  

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat