Kapitola 38

53 12 0
                                    

Na skále stály čtyři velitelé, Ivystar, Foxstar, Froststar a samozřejmě také Palmstar. Silverpool seděla bok po boku s Moonheartem a čekala, co se bude dít.
   Bylo Schromáždění a teď byl na řadě Foxstar. Snowdrift na dnešním Schromáždení nebyla, Palmstar na ní dorážel neustále víc a víc. Silverpool už to nemohla ani vydržet.
   ,,Máme pro vás smutnou novinu," řekl sklesle Foxstar a přejel pohledem všechny kočky kolem něj.
   Silverpool si všimla světlounce zrzavé kočičky, která měla slzu na krajíčku. Seděla vedle Moonhearta.
   Moonheart do ní přátelsky šťouchl. ,,Co se stalo?" zeptal se a Silverpool se natlačila blíž ke kočičce.
   Přerušil je Foxstarův hlas. ,,Flowerpelt zemřela, spadla ze skály, našli jsme jí dole mrtvou," řekl smutně a kočky, obzvláště jeho klanu smutně zamňoukaly.
   ,,To byla moje sestra, jsem Leafheart," řekla tiše kočička. Silverpool se na ní povzbudivě podívala. ,,Neboj," řekla jemně a sklopila zrak.
   Najednou všechny kočky utišil Pearstarův hlas. ,,Vím, kdo za tím stojí!" prohlásil sebejistě.
   Všechny kočky na něj obrátily pohled.
   ,,Snowdrift!" řekl. Foxstar souhlasně přikývl a Silverpool naježila kožich. Co si to jen dovoluje! Když tu Snowdrift ani není!
   ,,To je silné obvinění! A navíc lže!" zakřičela naštvaně Ambersoul a přehlušila brblání koček.
   Palmstar se naježil. ,,Já jsem velitel, ne ty!" zavrčel na ní, ale Ambersoul pořád stála s naježenou srstí a rozzuřeně švihala ocasem.
   Foxstar se otočil na Palmstara a pak i na ostatní kočky. ,,Pokud víme, tahle kočka už zabila i jinou kočku z mého klanu," řekl a chytře přihmouřil oči.
   Jeho klan začal souhlasně pokyvovat hlavami.
   Najednou se mezi velitele vtěsnala Ivystar a Foxstara odstrčila stranou, těm na ní zavrčel, sedl si a švihl ocasem.
   ,,Jak jen můžeš urážet kočku tvého klanu! Ty jim snad nedůvěřuješ?!" zasyčela na Palmstara a pak se otočila na Foxstara. ,,A ty ho v tom podporuješ?! Jste jen banda vypelichaných kožichů!" zasyčela na ně.
   Foxstar švihl ocasem. ,,To mi říkat nebudeš! Ty myší mozku!" Skočil na Ivystar a přitlačil jí k zemi.
   Najednou se od tamtud vyřítil Froststar a udeřil ho tělem. Foxstar s ječením dopadl na zem.
   Silverpool se naježila. ,,Snowdrift za nic nemůže!" zakřičela. Najednou se k ní přidal Moonheart. Pak už rozeznávala hlas Ambersoul, Firepaw, Icelove, Dovepawa, Flakepaw a Bluepawa.
   ,,Snowdrift za nic nemůže! Snowdrift za nic nemůže!" skandovaly kočky.
   Na druhé straně kočky začaly vrčet.
   ,,Hvězdný klan se zlobí!" ohlušil je nakonec hlas Goldenclawa.
   Všechny kočky vzhlédly vzhůru a opravdu, nebe se začalo zatahovat a měsíc už nebyl vidět.
   Všechny kočky se tedy schromáždily a připravovaly se k odchodu.
   ,,Tak zatím ahoj, Leafheart!" mňoukla na malou kočička a ta sklonila hlavu a odběhla za svým klanem.
   Pak se dotkla nosem Moonhearta a rozloučila se s ním. ,,Sbohem, drahý!" zapředla a on jí olízl tlamičku.
   Odběhla za Palmstarem a ostatními a připravili se k odchodu. Už bylo skoro nad ránem. Na její stříbrný kožíšek jí padaly sněhové vločky. Jedna se jí dotkla čenichu a pak na něm roztála.
   Když doběhli do tábora, Palmstar zakřičel. ,,Snowdrift!"
   Z doupěte válečníků vyběhla ta sněhobílá zelenooká mladá kočka a v tvářila se zmateně. 

  
  

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat