Kapitola 34

60 13 0
                                    

Silverpool se probudila do krásného dne v Bezlistí. Tráva před jejím doupětem byla pokrytá jinovatkou a les se leskl sněhem.
   Nechtělo se jí vstát a tak ležela ve svém doupěti. V klanu se toho tolik změnilo.
   Snowdrift už všichni zase důvěřovali a brali jí jako normálního klanovníka. Icepaw obdržela nové jméno Icelove a Violetshine porodila koťátko jménem Acornkit, bylo jenom jedno, protože to druhé, byla to kočička, zemřelo na zelený kašel.
   Nakonec Silverpool přeci jenom vstala a šla rozdělit hlídky.
   Na konci tábora zahlédla odlesk zrzavé srsti, byl to Lionroar.
   Silverpool k němu přiběhla. ,,Ahoj," pozdravila ho a Lionroar jí pozdrav oplatil. ,,Dnes si vem dopolední hlídku, vem si s sebou nějakého učedníka a pár válečníků," řekla a Lionroar přikývl. Zamířil k Nightpawovi, jednoho z učedníků.
   Silverpool se šla projít po táboře, ale pak si díky Lionroarovi vzpomněla na Firepaw, její učednici.
   Rychlé vyběhla do válečnického doupěte, kde si mladá učednice hrála s Flakepaw. Firepaw po ní skočila a Flakepaw obratně uhnula. Pak si všimla Silverpool, která je pozorovala z kapradí kolem jejich doupěte.
   ,,Ahoj mami," pozdravila jí Flakepaw a přestala se na chvilku přát se starší příbuznou.
   Silverpool jí pozdravila švihnutím ocasu a pak kývla na Firepaw. ,,Jdeme na výcvik," mňoukla přísně a Firepaw se hned zvedla.
   ,,Dobře," mňoukla a pak se otočila na svou kamarádku. ,,Tak zatím ahoj, Flakepaw," rozloučila se.
   ,,Ahoj!" zavolala za ní Flakepaw a Firepaw se protlačila kapradinami za svou učitelkou.
   ,,Co dnes budeme trénovat?" zeptala se vzrušeně.
   Silverpool se zamyslela. ,,Boj," potom odpověděla a protáhla se cesmínovým keřem.
   Firepaw se protáhla za ní a její zrzavý kožíšek zářil jako oheň.
   Došly do písčitého dolíku, kde se trénuje boj. Nikdo tam zrovna nebyl. Silverpool našla vhodné místo a postavila se. Firepaw zase naproti ní.
   ,,Zaútoč na mě," vyzvala jí Silverpool.
   Učednice se prikrčila a skočila na ní. Silverpool jí hbitě kopla do břicha a přetočila se.
   Firepaw znovu skočila a projela pod jejím břichem ve vzduchu. Odrazila se zadními od jejího břicha.
   To Silverpool nečekala a špatně dopadla.
   ,,Super, vyhrála si," řekla Silverpool když vstala a otřepala si písek ze své srsti.
   Silverpool si uvědomila, že přesně tohle byla Sunfeatherova taktika. Bylo vidět, že jí její bývalý učitel doopravdy předal své nejlepší dovednosti. Silverpool při té vzpomínce píchlo u srdce.
   ,,Jdeme do tábora," řekla jí Silverpool a obě kočky vyrazili tím směrem.
   Cestou ještě něco ulovily a když se pak vracely do tábora slunce pomalu zapadávalo a Silverpool si zděšeně uvědomila, že dnes je Schromázdění.
   Doběhly do tábora, kde zrovna Palmstar stál na Vysoké skále.
   ,,Na Schromáždění jdu já, Silverpool, Lionroar, Strawberry, Icelove, Blueberry, Snowdrift, Hawkpelt, Ambersoul, Bronzeheart, Ripplebrook, Firepaw, Bluepaw, Dobepaw a Nightpaw," dořekl velitel a všechny vyjmenované kočky se schromáždily za ním.
   ,,Můžeme vyrazit," řekl hlasitým hlasem a Silverpool a Firepaw se na sebe podívaly a pak se rozběhly k velitely.
   ,,Tohle je tvé první Schromáždění, nemám pravdu?" zeptala se Silverpool a Firepaw nadšeně přikývla.
   Skupinka koček vyrazila do lesa ke Čtyřem stromům.
   Když už byly blízko, měla Silverpool naprosto promočené tlapky od sněhu. V dálce už rozeznávali siluety koček.
  

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat