Kapitola 42

65 13 0
                                    

,,Zdravím tě tvým novým jménem, Silverstar," pronesla Hollystar. Silverstar se cítila úplně pomláceně, ale přesto pocítila obrovskou hrdost. ,,Tvůj dosavadní život přestal existovat, nyní si jako velitelka obdržela svých devět životů a Hvězdný klan tě pověřuje vedením MapleClanu. Dobře ho opatruj. Pečuje o mladé i starší čtu předky svého klanu i jejich tradice a válečnický zákoník. Prožij každý z životů hrdě a důstojně."
   Silverstar se rozzářily oči. Všimla si, jak Mistyflower napřímila hruď. Všechny kočky začaly provolávat její jméno.
   Zavřela oči a přestala vnímat okolí. Do uší jí doléhaly hlasy koček, až už je ani neslyšela. Najednou se jí před očima objevil modrý kocour. Ach, Moonhearte!
   S trhnutím znova otevřela oči. Kočky zmizely a nebe začínalo potemňovat až bylo skoro černé. Mraky zakryly měsíc a k jejím uším doléhaly čím dál tím slabší ozvěny koček.
   Vál slabí vánek a prutce se ochladilo. Silverstar se zatřásla zimou.
   Do očí jí najednou vpálila zář. Zář jako od ohně. Zvedla hlavu a na nebi byla hvězda celá od ohně. Plála jí nad hlavou.
   Najednou se před ní objevila kočka. Její černá srst vlála ve větru. Měla zelené oči jako smaragdy. Klidně se podívala na ní.
   ,,Nebezpečí se plíží vaším klanem," řekla Hollystar a její výraz potemněl stejně rychle jako obloha.
   Silverstar se na ní udiveně podívala. Je to snad věštba?
   ,,Jaké nebezpečí?" vyhrkla Silverstar. ,,A jak ho zastavit?"
   Hollystar neodpověděla. Její oči náhle vzplály. ,,Ale nezapomeň!" zakřičela silně, ale už se začínala vytrácet. Byl už slyšet jen její hlas. ,,Oheň dokáže zastavit pouze oheň!"
   Silverstar se s trhnutím probudila. Byla zase v chladné jeskyni s čumákem na studeném kameni.
   Otočila se na Strawberry. Léčitelka měla ve tváři podivný a zmatený výraz.
   ,,Něco se na ceremoniálu odehrálo, něco zvláštního," řekla. Její oči temně planuly až začaly připomínat ty Hollystar. Léčitelka šťouchla tlapou do prachu na podlaze jeskyně.
   Silverstar na ní zmateně pohlédla. Jak to že to ví? Byla snad....ne to není možné. Nemohla být na ceremoniálu a já jí o něm nesmím nic říct.
   Najednou si ale všimla, že vedle ní je černá větvička, která byla spálená na popel. Nebylo ani skoro poznat, že někdy byla hnědá.
   ,,Tahle větvička," řekla a nabrala do tlapky hrst popelu. ,,Spadla ze stropního okna a u toho hořela."
   Silverstar vyděšeně švihla ocasem. ,,Znamená to něco?" zeptala se rychle.
   Strawberry pokrčila rameny. ,,Asi ano, ale ještě jsem nepřišla na to co." Vrásky na jejím čele se prohloubili a stará kočka se jí upřeně podívala do očí.
   ,,Musíme vyrazit hned teď," zavelela Silverstar pevně. ,,Jen tak předejdeme tomu, aby se tam stalo něco strašného."

Když udýchané dorazili do tábora, bylo vše, jak má být. Kočky chodily na lovy a hlídky. Matky se líně povalovaly před školkou. Snowdrift prolezla cesmínovým keřem s Acornpawem v patách. ,,Jaká byla cesta? A jaké to bylo u Zářivého kamene?" vyzvídala hned, co přiběhla za velitelkou.
   Silverstar se usmála a nevěděla, co říct, když se kolem ní začaly zbíhat i ostatní kočky.
   ,,Cesta byla dobrá," odbyla je Strawberry a švihla ocasem.
   Kočky zdvyhli hlavy, ale pak jim zase poklesly.
   Z doupěte starších vylezla Ambersoul. ,,Silverpo-" pak se zarazila. ,,Silverstar! Silverstar!" zvolala radostně a všichni se k ní přidaly.
   Tajemná hrozba se ale pořád plížila klanem....

  
  
  

     

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat