Kapitola 29

65 14 1
                                    

,,Les je tak velký!" vykřikl nadšeně Bluekit když běžel bok po boku Silverpool jako ostatní koťata.
   Silverpool je vedla lesem ke čtyřem stromům. Bluekit, Dovekit a Flakekit byli poprvé venku. Nadšeně skákali kolem ní mňoukali.
   ,,Kam to jdeme?" zeptala se Flakekit zvědavě a přitiskla se k Silverpool. Jsou tak nádherní, pomyslela si Silverpool.
   ,,Někoho vám musím představit," řekla a šla pořád dál. Koťata jí následovala.
   ,,A koho?" zeptal se Dovekit a doběhl Silverpool.
   Ta je zavrtěla hlavou. ,,Uvidíte," řekla. Šli dál.
   U hranice s FozenClanem se zastavili. Koťata překvapeně zavětřila.
   ,,Co to je za pach?" zeptala se koťata.
   ,,FozenClan," odpověděla jim Silverpool a hleděla do keřů. Už!
   Než mohl kdokoliv z koťat něco namotnout z křovin vyskočil krásně modrý kocour. Byl to Moonheart.
   Přiběhl k Silverpool a rychle se jí dotkl čumáčkem čumáčku. Olízl jí ouško.
   ,,Tolik jsem se o tebe bál, půl roku ses tu neukázala a já sem chodil každý den," řekl a smutně se usmál. Pak se podíval na koťata a vykulil oči. Koťata se přitiskla k sobě a k zemi.
   ,,Kdo jsou?" zeptal se a podíval se na koťata.
   Silverpool se zasmála. ,,To jsou Bluekit, Dovekit a Flakekit! Tvá koťata!"
   Moonheart překvapeně zamrkal a pak se zasmál. ,,Já jsem otec!" radostně vyskočil a olízl koťata.
   ,,Když je z jiného klanu! To je proti válečnickému zákoníku!" mňoukl Dovekit a naježil kožich.
   Silverpool nevěděla, co na to říct. Nemůže koťatům říkat, že je to dobře, ale Moonheart byl jejich otec, nemůže jím lhát tak ani tak.
   ,,Je to proti válečnickému zákoníku, to je pravda. Ale lásce nemůžeš poroučet," vysvětlil Moonheart a zasmál se. Přitiskl se k Silverpool a ta ho olízla.
   ,,Takže on je doopravdy náš otec?" zeptala se překvapeně, ale zároveň i klidně Flakekit.
   Silverpool přikývla a podívala se na Moonhearta.
   Flakekit se nečekaně rozběhla a zabořila hlavu do jeho teplé srsti.
   Silverpool to nečekala, ale byla ráda.
   ,,Já jsem tak ráda, že mám otce!" zajásala Flakekit. Nakonec za Moonheartem přiběhla i zbylá koťata.
   ,,Řeknu to Firepaw a Icepaw!" mňoukl nadšeně Dovekit.
   Silverpool se zarazila. To nemůže!
   ,,Dovekite, nikomu o tom neříkej! Držte jazyk za zuby!"
   Koťata vystrašeně přikývla.
   ,,Už musíme jít, ahoj Moonhearte," mňoukla Silverpool a zařadila koťata.
   ,,Ahoj, Silverpool a moje koťátka," rozloučil se Moonheart, zamával ocáskem a zmizel ve křoví.
   Silverpool vedla svá koťata zpět do tábora.
   Když pak prolezli cesmínovým keřem, uslyšeli pronikavé volání. Byla to Olivetree.
   ,,Neviděli jste Snowdrift?" zeptala se nahlas. ,,Není tu celý den a v noci nebyla v doupěti!"
   Hollystar okamžitě vyběhla z doupěte. ,,Kdo? Snowdrift? Máš pravdu, celý den tu není."
   Olivetree se posadila a nervózně švihala ocasem.
   ,,Palmhearte?" zavolala velitelka a kocour k ní rychle přiběhl. ,,Ano Hollystar?" zeptal se zástupce.
   ,,Dával jsi Snowdrift na hlídku?" zeptala se ho přísně.
   ,,Celý den tu není!" řekl zástupce.
   ,,Vyšli více hlídek ať jí najdou." řekla velitelka a vyskočila na vysokou skálu.
   ,,Nechť se všechny kočky, které si dokáží ulovit svou vlastní potravu, schromáždení pod Vysokou skálou na klanové schromáždení!" zavolala mocně velitelka.
   Všechny kočky se začaly hrnout k Vysoké skále. Silverpool postrčila koťata směrem k ní a omotala si je ocáskem.
   Když se kočky schromáždily a začaly poslouchat, velitelka si odkašlala.
   ,,Dnes jmenujeme dvě nové učednice," řekla pevně a podívala se na koťáta s hrdě zvednutým hrudníčkem. I tak ale vypadala nervózně. Soulheart je postrčila ke skále.
   ,,Icekit, od tohoto dne se ti bude říkat Icepaw, tvou učitelkou bude Violetshine," řekla.
   Pak se otočila j zrzavé kočičce. Její zelené oči hrdě plály.
   ,,Firekit, ty se od teď nazýváš Firepaw, tvým učitelem bude Sunfeather,"
   ,,Icepaw, Firepaw! Icepaw, Firepaw!" zvolávaly válečníci, matky a zkrátka všichni schromáždení kolem.
   Jsem na ně pyšná, i když to nejsou má koťata, pomyslela si Silverpool.
  
  
  

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat