Silverpaw zavětřila králíka, přikrčila se a ocas držela na d zemí. Napnula svaly a vyskočila. Zakousla se do králíkova teplého masa a zahrabala ho do země, kde teď byli plno listí, aby se pak pro něj mohla zase vrátit.
Byla na lovecké hlídce s Pearheartem, Sandfoot, Palmheartem, Violetpaw a Snowpaw, ta se stala nedávno novou učednicí.
Hollystar jmenovala nové válečníky, Bramblefura, Sunfeathera, Ripplebrooka, Olivetree a Cinnamonflower.
Silverpaw odběhla za Pearheartem, který vedl hlídku, a zařadila se vedle něj.
,,Co cítíš?" uslyšela, jak se ptá Palmheart své nové učednice. Snowpaw se zhluboka nadechla a pootevřela tkaničku. Zavětřila.
,,Zajíce," mňoukla Snowpaw. Palmheart pokýval hlavou.
Snowpaw se prikrčila. Pak ale udělala divný pohyb. Králík se rozběhl, Snowpaw by měla ještě šanci jo chytit, ale jen zamyšleně zírala za hranice WoodClanu.
,,Co se to s tebou děje?" zavrčel Palmheart. ,,Mohla si ho chytit, ale teď kvůli tobě budeme hladovět."
Hlavně, že mi Greeneyes a Firefang říkali, že má jenom špatný den, nebo co, pomyslela si Silverpaw a odběhla za svým učitelem.
Přiběhli k nim Sandfoot a Violetpaw. ,,Už bychom měli jít do tábora," navrhla Sandfoot a Palmheart přikývl.
,,Fajn, tak pojďme," zavolal a otočil se k odchodu. Silverpaw cestou vyhrabávala úlovky.
Když se celá skupina prodrala cesmínovým keřem a dala na úlovky na hromadu na Výškou skálu se vyhoupla Hollystar.
,,Nechť se všechny kočky, které si umí obstarat svou vlastní potravu schromáždí u Vysoké skály na Klanové schromáždění!" zvolala mocným hlasem, který se nesl po mýtině.
Silverpaw a Violetpaw se rozběhli a sedli si pod Vysokou skálu.
,,Dnes jdu k Zářivému kameni promluvit si z Hvězdným klanem," pokračovala, když se všechny kočky schromáždili pod skálou a Silverpaw napnula uši. ,,Jsou se mnou Pearheart, Blackheart, Cinnamonflower, Soulpaw a Silverpaw, za soumraku vyrážíme," řekla, seskočila ze skály a zalezla do svého doupěte.
Silverpaw se podívala na oblohu a zjistila, že slunce začíná zapadat, soumrak tedy za chvíli nastane.
Tohle bude má první cesta k Zářivému kameni!
Schromáždění skončilo a Pearheart za ní doběhl ,,Pojď za mnou, musíš sníst cestovní bylinky," řekl a mávl ocasem, aby ho následovala.
Silverpaw slyšela od Violetpaw, že ty bylinky chutnají strašně hnusně, ale musela svého učitele poslechnout.
Následovala ho do doupěte léčitelky, ze kterého vyběhla Strawberry a podala jím k nohám bylinky.
,,Tu máte," mňoukla. Dala je i Soulpaw a Blackheart, které seděly vedle nich. Soulpaw vrhla po Silverpaw zhnusený pohled.
Silverpaw pomalu slízla bylinky růžovým jazýčkem a rozkousala je a rychle zpolkla.
,,Fuj!" ohrnula nos Silverpaw. ,,Je to strašně hořké!"
Pearheart přikývl. ,,Pravý válečníci tohle zvládnou sníst."Hollystar vyskočila na kámen a pak z něho sešla k vchodu do jeskyně a počkala až jí ostatní doženou.
Silverpaw byla úplně vyčerpaná a tušila, že její sestra na tom není o moc lépe.
,,Do jeskyně se mnou půjde Silverpaw," řekla velitelka, která v té noci nebyla ani pořádně vidět.
Silverpaw překvapeně otevřela tlamu. Já?! Proč?!
Velitelka vešla do jeskyně a Silverpaw jí následovala. Šly úzkou chodbou a Silverpaw s bála, že se bouchne do hlavy.
Představovala si, co by se stalo, kdyby je v té chodbě některý klan napadl. To by byla hrůza....
Najednou se chodba rozevřela a měsíc přestoupil dírou ve stropě.
Najednou jí oslnilo světlo. Musela si zvyknout, oči jí s toho bolely.
To je on! Zářící kámen!
Velitelka si před něj lehla a dotkla se ho čumáčkem.
Měla zavřené oči. Najednou se vzduchem začal vznášet pach WoodClanu a krve jejich koček.
Silverpaw se polekaně rozhlédla. Ale nikde nikdo, kromě kamene a velitelky.
Vychází to snad z jejího snu?
ČTEŠ
Warriors: Silverstar's heart ✓
AventuraBYLA JSI PŘEDPOVĚZENA NA VEDENÍ KLANU... Jednoho dne se narodí talentovaná kočka. Ale klan o tom není. Pro ně je to klasické kotě. Nikdo o té věštbě snad ani neví, možná si jí ani nepamatují.... 3K - 6.5.2020 1# z #Warriors