,,Brzy otevřou oči," mňoukla tiše Violetshine, která seděla naproti Silverpool a pozorovala koťátka.
,,Už!" špitla nadšeně Silverpool, když flakekit otevřela oči. Měla je jantarové, stejně jako Smbersoul a Soulheart. Podívala se na Silverpool.
,,Ahoj!" mňoukla nadšeně a prekulila se na druhý bok.
,,Ahoj, Flakekit," láskyplně jí pozdravila Silverpool a Flakekit se na ní překvapeně podívala.
,,Flakekit?" mňoukla překvapeně malá kočička.
Silverpool přikývla. ,,Ano, ty jsi Flakekit," řekla a olízla jí hlavičku.
Vzápětí uslyšela další hlas. ,,A jak se jmenují já, mámí?" zeptalo se zvědavě další koťátko vysokým hláskem, které právě otevřelo oči.
,,Ty jsi Dovekit," mňoukla na malého stříbrného modrobílého kocourka. Ten doběhl ke své sestře.
Pak se otočila na další s koťátek a také poslední, které ještě neotevřelo oči. Jeho modrá srst se chvěla při každém jeho nádechu.
Zanedlouho otevřel taky oči a radostně doběhl ke svým sourozencům. Zvědavě si prohlížel školku.
,,Teda!" mňoukl nadšeně a vyskočil. Pak se otočil na Silverpool. ,,Ty jsi moje maminka!" mňoukl nadšeně.
,,Ano," odpověděla Silverpool něžně. ,,A ty jsi Bluekit."
Bluekit radostně vyskočil. Flakekit se na něho otočila. ,,Jdem si hrát, Bluekite!" vypískla a skočila po něm. Pak jí Dovekit skočil po ocásku.
Flakekit naštvaně zavrčela. ,,Vy jste ale dva proti mě!"
Bluekit se vymrštil a skočil po Dovekitovi.
,,Hej! Ty jsi ale zrádce!" mňoukl Dovekit a vrhl se po jeho sourozencích.
Všichni se začaly prát. U toho se vesele smály.
,,Já se tak těším, až taky buď mít koťata," špitla něžně Violetshine.
Silverpool se na ní překvapeně otočila. ,,Co? S kým?"
Pak se ale zarazila. Co když vytáhne, s kým m je měla ona? Nešlo to ale vzít zpátky.
Violetshine se ale místo toho zasmála a předčila tak její obavy.
,,S Bramblefurem," mňoukla láskyplně. ,,Je to můj druh."
Silverpool už chtěla překvapeně vydechnout, ale nakonec si uvědomila, že to bylo jasné. Violetshine a Bramblefur spolu trávili spoustu času.
,,Tak ahoj, musím už jít," mňoukla a otočila se. Pak řekla ještě přes rameno. ,,Máš moc hezká koťátka!"
Silverpool se otočila na Flakekit, Dovekit a Bluekit. Pořád se praly.
Když už je Silverpool chtěla přivolat k sobě, zahlédla zrzavý a bílo/ledový kožíšek. Vzápětí se vynořily Firekit a Icekit.
,,Ahoj!" mňoukly na tři koťata, která se rázem přestala prát.
,,Kdo jste?" zeptala se Flakekit statečně. Bluekit nechápavě naklonil hlavičku a Dovekit předstoupil odvážně vpřed.
Ohnivě zrzavá kočička se zasmála. ,,Já jsem Firekit a tohle je moje sestra Icekit," vysvětlila. ,,A vy jste určitě Flakekit, Dovekit a Bluekit, nemám pravdu?" mňoukla Icekit.
,,A odkud znáte naše jména?" zeptal se Dovekit a přihmouřil oči.
,,Jsme vaši příbuzní!" řekla Firekit a Icekit přikývla.
Koťata zamňoukala a Silverpool je obvinula ocáskem. ,,Ano, jejich maminka je moje sestra, jmenuje se Soulheart," vysvětlila jim.
Koťátka překvapeně zamňoukala. Pak se ale Flakekit přikrčila. ,,Jsou to válečníci WoodClanu!" mňoukla.
Její sourozenci se přikrčili. Dovekit si stoupl dopředu. ,,Držte se za mnou, válečníci," řekl přísně.
Jeho sourozenci okamžitě přikývli. ,,Ano, Dovestare," mňoukl Bluekit vážně.
Firekit se přikrčila. ,,Pozor, má zástupkyně, to je MapleClan," řekla naléhavě a švihla pohledem po Icekit. Koťata se proti sobě vrhla. Bojovala usilovně.
,,Bojují jako můj otec! Je silný válečník!" mňoukla nadšeně Firekit.
Bluekit se otočil na Silverpool. ,,Kdo je náš otec?" zeptal se zvědavě.
A je to tu zas, pomyslela si skroušeně Silverpool. ,,Nebojte, představím vám ho pak," řekla.
Myslím, že to takhle bude i nadále pokračovat....
ČTEŠ
Warriors: Silverstar's heart ✓
ПриключенияBYLA JSI PŘEDPOVĚZENA NA VEDENÍ KLANU... Jednoho dne se narodí talentovaná kočka. Ale klan o tom není. Pro ně je to klasické kotě. Nikdo o té věštbě snad ani neví, možná si jí ani nepamatují.... 3K - 6.5.2020 1# z #Warriors