Silverstar nadšeně vylezla z doupěte. Dnes má být ceremoniál její učednice. Vymýšlela ji jméno celou noc a teď na něj konečně přišla. Těšila se, až to mladé kočičce řekne.
Už chtěla vyskočit na skálu, ale pak si uvědomila, že je ještě moc brzy na ceremoniál. Zahlédla Firepawin zrzavý kožíšek.
Otočila se tedy a uviděla jí, jak si hraje se svými příbuznými, Flakepaw a Bluepawem. Silverstar na ně byla pyšná, dospívali k výborné válečníky.
Začala hledat pohledem Dovepawa. Pak ho zahlédla. Hrál si s Nightpawem.
Ti dva se k sobě náramně hodili. Silverstar ucítila příjemné teplo v hrudi. Usmála se.
Zamířila k doupěti léčitelky. Ambersoul nedávno špatně šlápla na skále a spadla. Měla zlomenou nohu a Silverstar se jí rozhodla navštívit.
,,Dobré ráno, Silverstar," pozdravila jí vřele Strawberry. Otočila na ní své zelené oči.
,,Tobě taky," řekla Silverstar a usmála se na ní. ,,Chtěla bych jít navštívit Ambersoul."
Strawberry přikývla. ,,Jistě, zavedu té za ní," odpověděla veselé Strawberry a zvedla se. Pak začala kráčet jeskyní k místu, kde byla Ambersoul.
Modrá kočka zrovna pokojně ležela s hlavou na svých tlapkách. Když uviděla Silverstar usmála se.
,,Zdravím tě, Silverstar," řekla. Silverstar se posadila naproti jí.
Pozdravila jí. ,,Jak se ti daří?" zeptala se starší kočky.
,,Ale ani, lepší se to," zasmála se Ambersoul. ,,Ale po pravdě, je to ještě horší než v doupěti starších."
Silverstar chápavě přikývla. ,,Rozumím ti." přikývla. ,,A co noha?"
Ambersoul se smutně usmála. ,,No, není o co stát." řekla a pokývala hlavou.
Silverstar přikývla.
,,Asi už bys měla jít," připomněla jí. ,,Za chvíli bude ceremoniál."
Silverstar se s ní rychle rozloučila a odběhla zpět ven z jeskyně. Zahlédla svou učedníci, jak netrpělivě přešlapuje. Rychlé vyskočila na Vysokou skálu.
,,Nechť se všechny kočky, které si dokážou ulovit svou vlastní potravu schromáždí pod vysokou skálou na klanové schromáždení!" zvolala a snažila se, aby její hlas byl stejně mocný jako kdysi býval ten Hollystar.
,,Dnes jmenuji novou válečníci." řekla Silverstar když se všechny kočky schromáždily pod ní.
Firepaw předstoupila k ní.
,,Já, Silverstar, velitelka MapleClanu, využívám své předky válečníky, aby vzhlédly na tuto učedníci. Pilně se učila, aby porozuměla vašemu ctihodnému zákoníku, a teď je připravena stát se válečníci." řekla a pohlédla učednici do jejich zelených očích.
,,Firepaw, slibuješ, že budeš chránit svůj klan, i kdyby tě to mělo stát život?" zeptala se své učednice přísně. Kočička zaváhala a Silverstar si hned vybavila ten svůj ceremoniál, kdy měla vstoupit mezi válečníky.
,,Slibuji," mňoukla nakonec pevně a statečně.
,,Tak tímto ti v moci Hvězdného klanu mužů dát tvé válečnické jméno," pravila Silverstar a cítila, jak na ní visí pohledy všech koček schromáždených okolo ní. Pak uslyšla hluboký nádech Firepaw.
,,Firepaw, od tohoto času tě budeme nazývat Firepool. Hvězdný klan oceňuje tvou odvahu a sílu."
Všechny kočky okolo ní náhle začaly provolávat. ,,Firepool! Firepool!"
Silverstar se na všechny hrdě podívala. Tohle byl její klan. Tak statečný a spolehlivý.
Došla k své bývalé učedníci a dotkla se jí čumáčkem. Kolem ní začaly kočky radostně mňoukat. Koutkem oka zahlédla Ambersoul, která stála před doupětem léčitelky. Vesele a hrdě se na ní usmívala.
Silverstar pohlédla do zelených očích nově jmenované válečnice, které její ohnivá srst vlála. ,,Jsem na tebe pyšná." řekla.
Cítila se jako v ten nejlepší den jejího života.Konec....
ČTEŠ
Warriors: Silverstar's heart ✓
PrzygodoweBYLA JSI PŘEDPOVĚZENA NA VEDENÍ KLANU... Jednoho dne se narodí talentovaná kočka. Ale klan o tom není. Pro ně je to klasické kotě. Nikdo o té věštbě snad ani neví, možná si jí ani nepamatují.... 3K - 6.5.2020 1# z #Warriors