Na vysoké skále stála Hollystar. Dnes se měla z Cinderpaw stát válečnice a Silverpool na ní byla hrdá.
Ale Cinderpaw stála s pokleslým hrudníčkem. Od té doby, co zemřela Flamepaw, jí neviděla smát se. Silverpool jí chápala. I ona byla pořád nešťastná ze smrti její matky.
Velitelka se napřímila a zvolala. ,,Já, Hollystar, velitelka MapleClanu, vyzívam své předky válečníky, aby shlédly dolů na tuto učednici. Pilně se učila, aby porozuměla vašemu ctihodnému zákoníku."
Cinderpaw se pokusila napřímit. Už vypadala alespoň trochu hrdě. Ale Silverpool neunikla slza na kraji jejího oka.
,,Slibuješ, že budeš chránit klan, i kdyby tě to mělo stát život?" zeptala se Hollystar a Silverpool si vzpomněla na svůj válečnický ceremoniál.
~,,Slibuješ, že budeš chránit svůj klan, i kdyby tě to mělo stát život?"~
Najednou místo Cinderpaw viděla u skály sebe. Maličkou odhodlanou učedníci.
Silverpool zatřepala hlavou a už uviděla zase Cinderpaw. V duchu se pokárala, ať neblázní.
,,Slibuji," mňoukla odhodlaně Cinderpaw a dala tlapku dopředu. To je ta učednice, kterou znám, pomyslela si nadšeně Silverpool.
Najednou si všimla, že se Lionroar dívá do země. Měla tu být i Flamepaw, pomyslela si Silverpool smutně a dál sledovala skálu.
,,Tak ti v moci Hvězdného klanu dávám své válečnické jméno. Od této chvíle ti budeme říkat Cinderstripe, Hvězdný klan oceňuje tvoje odhodlání a učenlivost." řekla Hollystar a dotkla se jí čumáčkem čela. Cinderstripe jí olízla rameno.
,,Ciderstripe! Cinderstripe!" volaly kočky.
Silverpool byla ráda, že její klan má spousty válečníků, kromě Cinderstripe totiž přibily i Snowdrift, Jaggedcloud, Hawkpelt a Blueberry. Ale zase zemřelo pár starších válečníků jako Nuttail a Tigerfur.
Silverpool si všimla Snowdrift, která zírala do vchodu, do cesmínového keře. Zase....
U vchodu do školky čekala Soulheart. Silverpool se na ní usmála. Čekala koťata s Lionroarem.
Potom, co pogratulovala své bývalé učednici, rozhodla se navštívit svou sestru.
Najednou, ale uslyšela Cinnamonflower, jak běží za léčitelkou.
,,Strawberry! Strawberry! Soulheart rodí!" vběhla do jejího doupěte. Vzápětí z něho vyběhla Strawberry, která držela v tlamě bylinky.
Lionroar rychle vstal a vběhl za svou družkou. Silverpool vběhla za nimi.
Vyběhli do Soulheartina pelíšku. Soulheart ležela a bolestně mňoukala. Strawberry jí podala bylinky. Maková semínka. ,,Sněz je," řekla a Soulheart je namáhavě slízla svým růžovým jazýčkem
Strawberry stála vedle Soulheart, která bolestně zakřičela.
Pak se tmavě rezavá léčitelka vynořila s ledově bílím koťátkem v tlamě. Podala ho Lionroarovi. ,,Lízej," Nařídila mu a podala mu ho.
Lionroar začal pohotově lízat. Koťátko polekaně zapištělo, ale Lionroar ho uklidnil.
Strawberry se rychle otočila na ně. ,,Bude ještě jedno," zavolala a pak dodala směrem k Soulheart. ,,Neboj, holka, to dáš, vydrž!"
Silverpool vždy píchlo u srdce, když Soulheart bolestně zamňoukala.
Za chvíli se léčitelka otočila směrem k ní. V tlamě držela krásné zrzavé koťátko. Mělo barvu ohně.
Podala ho Silverpool. ,,Lízej, musíš ho zahřát," řekla a otočila se na Soulheart.
Já?! Chtěla zakřičet na Strawberry, ale ovládla se a začala olizovat koťátko. Cítila jeho sladký pach. Je to můj příbuzný!
Lízala dál, dokud neuslyšela dech koťátka. Dýchá!
,,To bylo poslední!" zavolala Strawberry. ,,Soulheart, máš rovnou dvě krásné koťátka!"
Silverpool se usmála na svou sestru.
ČTEŠ
Warriors: Silverstar's heart ✓
AventuraBYLA JSI PŘEDPOVĚZENA NA VEDENÍ KLANU... Jednoho dne se narodí talentovaná kočka. Ale klan o tom není. Pro ně je to klasické kotě. Nikdo o té věštbě snad ani neví, možná si jí ani nepamatují.... 3K - 6.5.2020 1# z #Warriors