Kapitola 19

70 16 0
                                    

Hollystar se posunula před ostatní. Siluety válečníků z WoodClanu se stále přibližovali.
   Velitel se přiblížil a narozdíl od ostatních byl klidný a nenaježený.
   ,,Co od nás chcete! To je naše území!" zavrčela na ně Hollystar a rozzuřeně švihla ocasem.
   Gingerstar přimhouřil oči. ,,Nechci bitvu," zašeptal jemně, jeho zelené oči zářili a nádherný zrzavý kožíšek se mu leskl.
   ,,A proč tedy jste na našem území?" nechápala velitelka.
   Gingerstar přihmouřil oči. ,,Naše hlídka cítila na našem území váš pach," řekl.
   Silverpaw nic nechápala byla jsi víc než jistá, že na jejich území nebyli. Proč velitel jednal tak jemně? Komu patřil ten smích?
   Pak si všimla ostatních válečníků, kteří narozdíl od svého velitele cenili zuby a vrčeli na její klanovníky. Nemá svůj klan pod kontrolou, pomyslela si, ale to ani její klan nebyl v pořádku. Všichni byly překvapení nebo rozzuření. Jen Hollystar byla klidná. Snowpaw nervózně švihala ocasem.
   ,,Naše hlídka to samé," vysvětlovala nechápavě Hollystar, ale vrčení ostatních nepřestávalo.
   Válečníci WoodClanu vrčeli a posměšně švihali ocasy. Snaží se nás vyprovokovat! došlo Silverpaw.
   ,,Třeba to byl nějaký omyl," řekl Gingerstar, ale jeho hlas už se zcela ztrácel ve vrčení válečníků.
   Najednou se od jednoho z válečníků WoodClanu ozval bojovný pokřik. Vzápětí se všichni válečníci WoodClanu vrhli na její klanovníky. Ti začali vrčet a strhl se boj.
   Ale velitel WoodClanu a její velitelka spolu pořád hovořili. Byli uprostřed bitvy, ale nikdo jí nevnímal. Ví vůbec, že se tu bez jejich svolení strhla bitva? Silverpaw nevěřila svým očím.
   ,,Ty po mně snad chceš, abych nevěřila svým válečníkům, Gingerstare?" zeptala se klidně a smutně velitelka uprostřed bitvy. Dál ale Silverpaw nic neslyšela, neboť se na ní vrhl válečník s černým kožíškem pocakaným krví.
   Skočil po ní a zaťal jí zuby do zad. Ona se vymrštila a zuby válečníka jí pročísly srst a udělaly na ní krvavý šrám od zad až po rameno. Silverpaw bolestí zaječela.
   Bolest v ní vyvolala vztek a ve vzduchu udeřila válečníka tlapou s vytasenými drápy do tváře. Ten bolestí zavrčel s tváří politou krví.
   Oba dva pak rozzuřeně kroužili kolem sebe. Tak jo, Silverpaw, udělej to, co ses naučila.
   Nahnula se na jednu stranu a válečník se udělal to samé, aby jí zabránil v útoku. Ona se rozběhla a skočila právě na druhou stranu.
   Válečník se přetočil a projel jí tlapou po břichu. Silverpaw zaječela.
   Dopadla tvrdě na zem do krve a kusů srsti.
   Válečník k ní běžel. To je konec. Nakonec v sobě našla poslední zbytky síly skočila na zem na záda a zajela pod válečníka WoodClanu. Drápy mu projela po břiše a do obličeje jí začala cákat jeho teplá krev. Válečník zařval.
   V tom k ní přiběhly Ambersoul a Violetpaw. Violetpaw ho tvrdě udeřila do boku a Ambersoul mu projela drápy tělem. Silverpaw ho kousla a válečník ležel vyčerpaný na zemi.
   Pak všichni tři šly pomoct dalším.
   Violetpaw zděšeně vykřikla. Silverpaw se podívala tím směrem. Skypaw bojoval proti obrovskému válečníkovi.
   ,,Musíme mu pomoct," mňoukla naléhavě Ambersoul, ale pak se zastavily.
   Skypaw se rozběhl proti tomu válečníkovi. A ten vytasil drápy. Udeřil ho do krku a udělal mu v něm hlubokou díru. Skypaw vyletěl do vzduchu. Silverpaw uviděla jeho zděšený výcvik a pak dopadl tvrdě na zem. Jeho tělo se ještě odrázilo a pak už bezvládně leželo na zemi.
   ,,Nééé!" zařvala Violetpaw a rozběhla se k němu. Byl mrtví. A ten válečník se usmál. Silverpaw pocítila obrovský vztek a sílu, ale najednou zavolal Gingerstar. ,,Boj je u konce! Vzdáváme se!"
   Všichni se seřadili a odešli. Zbylo po nich jen krvavé pole.
   Hollystar přišla k nim a její černá srst jí vlála ve větru. Oči měla utrápené.
   Tohle se nemělo stát....

  

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat