Kapitola 35

68 13 5
                                    

Silverpool se rozhlédla po všech schromáždených kočkách. Už tu jsou všichni, ne?
   Pak když se ale podívala na Obří skálu, chyběl tam jeden velitel. Gingerstar, velitel WoodClanu.
   Najednou místo něho na skálu vyskočila světle zrzavá mourka. Byl to Foxclaw, byl dávno těžce zraněný, ale teď už byl naprosto v pořádku.
   Vypadalo to, že to velitele na Obří skále velice udivilo, ale pak se otočili zpět na schromážděné kočky.
   ,,Kdo začne mluvit?" zeptal se Froststar a Ivystar se hned hrnula dopředu.
   ,,Já," řekla a otočila se za sebe na ostatní velitele a ti přikývli.
   ,,Máme nové učedníky, Lillypaw a Applepaw," kývla hlavou a všechny kočky radostně zamňoukaly.
   ,,Ti tuláci, co nám i minulý rok neustále lezli do území, měli vytvořený takový malý klan, který vlastně ani nebyl klan," pokračovala kočky začaly udiveně mňoukat.
   ,,Ale zabili jsme jejich vůdce a ty kočky se rozprchly pryč, už je to v pohodě." dořekla a pustila dopředu další kočku, tentokrát Froststara.
   Najednou za Silverpool někdo přiběhl a olízl jí rameno. Byl to Moonheart.
   ,,Ahoj, moje Silverpool," mňoukl jí jemně do ouška a Silverpool se o něj opřela.
   ,,Našemu klanu se daří dobře i teď v Bezlistí," řekl a Silverpool věděla, že to není pravda. Kočky z FrozenClanu byly pohublé až na kost.
   Čekala dobrou chvíli než Foststar řekne ty svoje báchorky o tom, jak se jeho klanu daří a pak přišel na řadu Palmstar.
   ,,Jsem Palmstar, nový velitel MapleClanu, Hollystar zemřela v bitvě, zabil jí nějaký válečník z WoodClanu," představil se a švihl rozzuřeným pohledem po Foxclawovi, která mu ho oplatila.
   Všechny kočky věděly, že Hollystar zemřela, protože se bitvy zúčastnily všechny klany, ale přesto se schromážděnými ozývaly nešťastné mňouknutí.
   ,,Máme novou léčitelku Icelove a nové učedníky Bluepawa, Flakepaw a Dovepawa a novou zástupkyni Silverpool."
   Všichni začali gratulovat a teď předstoupil Foxclaw. Všechny kočky, kromě těch z WoodClanu, byly podivné. U Palmstara to všichni věděli, ale tady nikdo nevěděl, co se stalo s Gingerstarem.
   ,,Po záhadné smrti Gingerstara, jsem se stal velitelem WoodClanu já," řekl a kočky se začaly hned ptát, jak zemřel.
   ,,Prostě jsme ho našly mrtvého v jeho doupěti, léčitelka říká, že mu selhalo srdce," odpověděl Foxstar. Neumí si je srovnat, je nezkušený velitel, pomyslela si.
   Froststar švihl ocasem, aby je utišil. Silverpool bylo přesto jasné, že s ní jednoho dne bude skvělí velitel.
   ,,Moje nová zástupkyně je Cinderpool," řekl a pak přísným poheldem přejel všechny kočky a zastavila se u těch z MapleClanu. Silverpool polkla.
   ,,A Blacknose, náš nejlepší bojovník je mrtví," zavrčel Foxstar.
   ,,A zabila ho kočka z vašeho klanu, Palmhearte," pokračovala a propálila pohledem bílou zelenookou kočku. ,,Ta, která si říká Snowdrift!"
   Kočky naježily kožichy, ale najednou nebe potemnělo a měsíc zmizel za mrakami.
   ,,Schromázdení je u konce!" zvolal Fozenstar a přerušil tak vrčení koček.
   Silverpool stála zaražená. Nemohla věřit svým uším.
   Vzpomněla si, že když přišla Snowdrift do tábora, měla na hrudi kapky krve.
   Rychlé se rozloučila s Moonheartem a odešla za Palmstarem. Kočky se seřadily a šly s do tábora.
   ,,Jak si mohla ty bestie!" křičel v táboře Palmstar na Snowdrift.
   Přiběhla k nim Ambersoul. ,,Ty snad věříš tomu prolhanému WoodClanu?!" nechápala.
   Tomu nepomůže ani Ambersoul. Náš klan čekají temné časy, které právě začaly....
  
   
  

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat