Kapitola 10

89 20 0
                                    

Hollystar švihla svým černým ocasem. ,,Kde jste to cítili?" zeptala.
Silverpaw, Soulpaw, Blackheart a Pearheart šli říct o tom pachu WoodClanu a jejich krve. Velitelka ani zdaleka tak nezuřila jako na Goldenclawa a Redishpelta. Neřekli něco ještě předtím než je poslouchali?
,,Pach byl cítit u Čtyř stromů u hranice s WoodClanem, Hollystar," odpověděl Pearheart a vytrhl Silverpaw z myšlenek.
,,Dobře, na to místo vyšleme víc hlídek," řekla Hollystar a nechala je odejít.
Přesně tohle řekla Goldenclawovi a Redishpeltovi! Splnila to vůbec? Splní to i teď?
,,Máte volno," řekl jim Pearheart. ,,Nezapomeňte si vzít nějakou kořist." připomněla Blackheart a obě dvě kočky odešli do doupěte válečníků.
,,Jdi do svého doupěte, přinesu ti nějakou kořist," mňoukla Soulpaw a Silverpaw kývla a odběhla do svého doupěte.
Vevnitř ležela stočená Violetpaw a když jí uslyšela škubla uchem a sedla si.
,,Ahoj, Silverpaw, jaký byl tvůj první výcvik?" zeptala se zvědavě Violetpaw a olízla si tlapku, kterou se pak poškrábala u ucha.
Silverpaw si sedla vedle ní. Vylíčila jí celý výcvik, kromě toho pachu WoodClanu a jejich krve. Violetpaw vážně přikyvovala a když mluvila o tom, jak se jejich učitelé schovali na Javoru a pak z něho seskočili přímo vedle Silverpaw, tmavá mourovatá kočička se zasmála.
,,A jak dopadl tvůj výcvik?" vyzvídala Silverpaw. Violetpaw se napřímila. ,,Byli jsme na lovu se Sandfoot, Palmheartem a jeho učedníkem Barmblepawem," odpověděla jí Violetpaw.
Silverpaw na ní nevěřícně vykulila oči. ,,Bramblepaw?" mňoukla. ,,Jak si to s ním vydržela?"
Violetpaw pokrčila rameny. ,,Od té doby, co spím v učednickém doupěti je v pohodě. Už si na mě netroufá," řekla klidně.
Silverpaw se podívala na ostružinově mourovatého učedníka, který ležel na své mechové podestýlce.
,,Vážně? Zajímavé...." mňoukla a nevěděla, co dál říct dál.
Violetpaw si olízl a packu a Silverpaw si uvědomila, že na něco zapomněla.
,,U hranice s WoodClanem, kde roste Smrk, jsme cítili jejich pach a k tomu i pach jejich krve," zašeptala tajemně.
Violetpaw si přestala olizovat tlapku a otočila na ní své jantarové oči.
,,Nahalsili jste to velitelce?" mňoukání překvapeně.
Silverpaw přikývla a bylo jí jasné, jakou otázku teď mourovatá učednice vysloví.
,,A zuřila?" zeptala se Violetpaw na očekávanou odpověď.
,,Ne, napadlo mě, že jí řekli něco, třeba ještě před tím, nebo tak...." mňoukla zamýšleně Silverpaw. Je to možné, ale nemusí to tak být....
Violetpaw přikývla a začala si znova olizovat tlapku.
Právě v té chvíli se rozhrnuli kapradiny a do doupěte vešla Soulpaw z drozdem a myší v tlamě.
Položila je na zem a zhluboka otráveně vydechla. ,,To jste měli vidět! Já jsem šla vzít kořist pro tebe a pro mě, jak řekla Blackheart a Palmheart mě tam seřval, že jsem nic nenalovila, tak že si přídavek nezasloužím. Já mu musela hodinu vysvětlovat, že je to i pro tebe!" Soulpaw rozzuřeně švihla ocasem.
,,Na, vem si to, to je pro tebe," podstrčila k Silverpaw myš v nohám.
Soulpaw se užuž chtěla zakousnout do šťavnatého masa drozda, ale pak se podívala na Violetpaw. ,,Chceš taky?" zeptala se.
Violetpaw zavrtěla hlavou. ,,Ne, už jsem jedla." odpověděla Violetpaw a začala se umývat.
Když nové učednice dojedli šli si najít doupě. ,,Kde si máme lehnout?" zeptala se Silverpaw a Violetpaw mňoukla. ,,Tam je volno," mňoukla a ukázala na dva mechové pelíšky vedle ní.
Silverpaw si lehla mezi Violetpaw a Soulpaw a zavrtěla se do pohodlného pelíšku.
Tohle je mé nové doupě....

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat