Kapitola 31

73 13 4
                                    

Bylo klanové schromáždení. Hollystar stála na Vysoké skále a říkala věci, které klan musí vykonat. Opravy tábora a výcviky. Nic zvláštního.
Najednou zaznamenala pohyb v keři. Že by Snowdrift? Ale ne byla to kočka s FrozenClanu.
,,Napadl nás NightClan a mu šel na pomoct i WoodClan!" zavřískla vystrašeně.
Silverpool si uvědomila, že WoodClan jednou slíbil pomoct NightClanu, protože jim dovolili lovit na části jejich území v minulém Bezlistí.
Hollystar přikývla. ,,Ano, pomůžeme vám," řekla a otočila se na klan.
,,Do boje jdou Goldenclaw, Palmheart, Olivetree, Bramblefur, Ripplebrook, Firepaw, Violetshine a nakonec i Dovepaw," řekla a otočila se na ty válečníky a učedníky.
Silverpool si olízla tlamičku. Nevěděla jestli má být na svého syna hrdá nebo se o něj bát.
Hollystar seskočila ze skály. ,,Vyrážíme!" zvolala a válečníci se schromáždili do řady za ní. ,,Jo a ještě něco, když tu nebudu, velet bude Silverpool s Bronzeheartem.
Silverpool se nestačila divit. Všechno to bylo příliš náhlé a rychlé. Doběhla ještě k Dovepawovi.
,,Opatruj se, hodně štěstí," řekla a olízla mu ouško.
,,O mě se neboj," zapředl a usmál se. Pak už válečná skupina vyrazila.
Ambersoul seděla na mýtině a švihala ocasem. Pak zahlédla Silverpool. ,,Ahoj," mňoukla.
Silverpool se k ní rozběhla. ,,Jsem ráda, že tu si!" vyhrkla a přitiskla se k její hrudi.
,,O Dovepawa se neboj," mňoukla něžně Ambersoul a usmála se.
,,Jen, že se to všechno seběhlo nějak rychle," mňoukla a zahleděla se do lesa.
,,Asi si nikdy nebyla v táboře když byla bitva, co?" zeptala se jí Ambersoul a Silverpool přikývla.
Bylo uklidňující dívat se do jejího usměvavého obličeje.
Ambersoul si lehla a položila si hlavu na tlapky. Silverpool položila hlavu na její bok a poslouchala její tiché dýchání a tlukot srdce.
Silverpool připadalo, že už čeká celý den, když tu uslyšela zašramocení v keři.
Najednou uviděla bojovnou skupinku koček. Rychlé vstala a doběhla k nim.
V čele šel Palmheart a za ním byly v řadách ostatní kočky.
Najednou se Silverpool zamotala hlava. Goldenclaw a Bramblefur nesly černé nehybné tělo.
Srst mělo zalepenou krví. Né! Hollystar! Nemůže být mrtvá!
Na škálu vyskočil Palm heart a ostatní kočky byly stuhlé. Stálý a jen zíraly na Palmhearta a mrtvou Hollystar.
,,Hollystar padla v boji. Zabil jí válečník WoodClanu!"
Všechny kočky se nahrnuly ke skále.
,,Byl jsem zástupce a proto teď budu velitelem já," pokračoval a smutně hleděl do dály.
Kočky začaly přikyvovat a souhlasně mňoukat.
,,Musím si ale za včas vybrat nového zástupce," přejel klan dlouhým pohledem a najednou se zarazil.
,,Sunfeather? Kde je Sunfeather?" zeptal se.
Kočky se zarazily. ,,Byl na lovu se Soulheart a Pearheartem."
Najednou s cesmínového keře vyběhl Pearheart se Soulheart.
Pak se zahleděli na mrtvé tělo velitelky. Zarazili se a pak švihli pohledem po Palmheartovi. ,,Sunfeather je mrtví!" zakřičela Soulheart.
Palmheart ztuhl. ,,Jak? Jak zemřel?"
Pearheart měl v očích hrůzu. ,,Nevím, jen jsme se otočili a najednou ležel mrtvý na zemi!"
Palmheart se otočil ke svému klanu. ,,Dobře, tak tím pádem mou zástupkyní bude Silverpool."
Silverpool se málem podlomily kolena. Co to právě řekl? Proč všichni umírají?
Najednou si vzpomněla na svůj dávný sen. Klan čekají zlé časy....




Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat