Silverpool seděla pod skálou. Velitelka svolala kočky na klanové schromáždení.
Uplynul už skoro měsíc od toho, co Hollystar ztratila svůj osmý život, ale Silverpool pořád vrtalo hlavou, proč vůbec chodila na hranici s WoodClanem.
Velitelka ale potom nic neprozradila, jen to, že se šla projít. Ach jo....
Hollystar jí vyrušila z myšlenek. ,,Dnes jmenujme nové učednice," řekla. Silverpool zahlédla dvě malé kočičky, jednu šedivou a druhou zrzavou, které nervózně čekali na svoje jmenování. Byly to koťata Emeraldfang, která stála opodál s hrdě napřímenou hrudí.
Velitelka k sobě zavolala zrzavou mourku. ,,Tebe budeme od teď nazývat Flamepaw, tvým učitelem bude Lionroar," Švihla ocasem po válečníkovi, který stál vedle Soulheart.
Lionroar udiveně předstoupil a dotkl se nosem své nové učednice.
Velitelka pokračovala dál. ,,Od této chvíle se budeš jmenovat Cinderpaw," řekla malé světle šedé mource a té se nadšeně zajiskřilo v očích.
,,Tvou učitelkou bude...." projela pohledem všechny válečníky a zastavila se u Silverpool, která nervózně polkla. ,,Silverpool."
Silverpool překvapeně mňoukla, ale snažila se nic neříkat. Navíc to pro ní byla obrovská čest.
Dotkla se té malé učednice nosem a pocítila chlad.
,,Flamepaw, Cinderpaw! Flamepaw, Cinderpaw!" provolávali schromáždění. Proč jsem se stala učednicí právě já? Nakonec pokrčila rameny a začala provolávat jména nově jmenovaných učednic.
Pak za dvěma novými učednicemi přišly kočky, jim blahopřát.
,,Schromáždění je u konce!" zvolala velitelka a seskočila ze skály. Zalezla do svého doupěte a ostatní kočky se rozešly.
Šla se svou učednicí ke kraji tábora. Posadila se, ale Cinderpaw nadšeně skákala kolem ní. ,,Co budeme dělat?" zeptala se vzrušeně.
Silverpool se v duchu zastyděla. O tom jsem vůbec nepřemýšlela!
Podívala se do dychtivých očích Cinderpaw. Nechtěla jí kazit radost, a tak řekla: ,,Dojdu se domluvit s Lionroarem," řekla a pak dodala. ,,Pojď se mnou,"
Učednice se za ní rozběhla. Lionroar byl právě na opačné straně tábora. Byl s Flamepaw u hromady kořisti.
Silverpool doběhla k němu a zeptala se. ,,Co jí budeš cvičit?" zeptala se a cítila se strašně trapně, když se na ní podíval.
,,My půjdeme bojovat," odpověděl a otočil se zpět na Flamepaw.
To si mi ale pomohl! pomyslela si a švihla ocasem.
Rozběhla se k cesmínovému keři a procpala se jím. ,,Pojď, ukážu ti tůňku," řekla a rozběhla se do lesa. Vzduch byl chladný a stromy pokryté sněhem, stejně jako všechno ostatní.
Tlapky jí bolely z chladu, ale běžela dál.
,,Cítím vodu," mňoukla nadšeně Cinderpaw a Silverpool to vnuklo nápad. Zastavila se a pustila jí dopředu.
,,Zkus jí najít sama," řekla. ,,Používej k tomu nos."
Učednice zavětřila a prihmouřila oči. Pak se rozšířila a rozběhla. Silverpool jí následovala. Vede si dobře, pomyslela si hrdě.
Učednice běžela i poměrně rychle, na to jak malé nožičky měla. Doběhla k třipytivé hladině tůňky.
Najednou uklouzla a sjela po sněhu až na tůňku. Silverpool si oddychla. Alespoň je hladina tůňky zamrzlá.
Ale radovala se předčasně. Pod Cinderpaw to zapraskalo a propadla se ledem do ledové tůňky. Cinderpaw zmizela pod hladinou.
Silverpool se rozběhla a skočila bez přemýšlení do díry v ledě.
Voda byla studená a mokrý kožíšek jí táhl ke dnu. Za chvíli umrznu.
Přinutila se otevřít oči a uviděla kousek šedé srsti. Chytla jí zuby za zátilek.
Silně pádlovala ke hladině. Nemohla dýchat. Nakonec se na hladinu přece jenom dostala a vyhodila učednici na pevninu.
Pak se chytla drápy ledu a vyšvihla se na. Ale drápy jí podjely.
Když to zkusila znova okraj praskl a ona se propadla zpět pod hladinu.
Možná se takhle dostanu nahoru, pomyslela si, ale začínalo se jí potemňovat před očima.
Znova zaryla drápy do ledu a vyšvihla se nahoru. Nadechla se, ale led praskl a zase spadla pod hladinu.
Znovu se chytla ledu, ale nebyl to led. To je pevnina! Vylezla nahoru a padla vyčerpáním.
A to je pouze začátek!
ČTEŠ
Warriors: Silverstar's heart ✓
AdventureBYLA JSI PŘEDPOVĚZENA NA VEDENÍ KLANU... Jednoho dne se narodí talentovaná kočka. Ale klan o tom není. Pro ně je to klasické kotě. Nikdo o té věštbě snad ani neví, možná si jí ani nepamatují.... 3K - 6.5.2020 1# z #Warriors