Kapitola 3

145 22 3
                                    

,,Nechť se všechny kočky, které si umí obstarat svou vlastní potravu schromáždí u Vysoké skály na Klanové schromáždění!"
Školkou se ozýval mohutný hlas Hollystar. Silverkit se zvědavě podívala na svojí matku.
,,Můžeme se taky podívat? I když si neumíme ulovit svou vlastní-"
Soulkitin výkřik jí přerušil: ,,Já si umím obstarat svou vlastní potravu!"
Mistyflower zapředla. ,,No to výš, že jo," mňoukla něžně. ,,Můžeme se dívat že školky."
Hollystar stálá na skále a pod ní by její zástupce. ,,Sešli jsme se tu, abychom udělili nové válečnice," řekla mohutným hlasem.
Nové válečnice? Moje první jmenování!
Silverkit zahlédla dvě modrooké bílé kočičky, s tím, že jedna byla trošku namodralá, stojící s upravenými lesklými kožíšky, které zírali hrdě a zároveň vystrašeně zírali na velitelku.
Ta se napřímila a začala. ,,Válečníci Hvězdného klanu, nyní vám doporučuji tyhle válečnice, tvrdě se učili, aby porozuměli vašem zákoníku a teď jsou připraveni stát se válečnicemi."
Chvíli se odmlčela a pak se zahleděla na ledově bílou kočičku. ,,Icepaw," oslovila jí a kočička napřímila hruď. ,,Jsi připravená chránit klan i kdyby tě to mělo stát život?"
Kočička přikývla. Najednou si Silverkit všimla, že se k nim blíží Tsunamiheart a její koťátka. Lionkit a Skykit rychle přicupitali k její sestře a Violetkit k ní. Tsunamiheart se posadila vedle Mistyflower.
,,Od tohoto dne ti budeme říkat Iceheart. Hvězdný klan oceňuje tvoji rychlost a statečnost." velitelka zvýšila hlas a Iceheart zazářily oči.
Velitelka obrátila pohled na druhou učednici. ,,Whitepaw, jsi připravená chránit klan i kdyby tě to mělo stát život?" mňoukla vážně Hollystar. Kočička odhodlaně přikývla a Silverkit se až divila, že se jí netřesou nohy.
,,Pak už budeš klanem nazývána Whiteface. Hvězdný klan oceňuje tvou odhodlanost a oddanost."
Kočičky se postavili vedle sebe a klan začal provolávat: ,,Iceheart, Whiteface! Iceheart, Whiteface!"
,,Pšt..." Uslyšela tiché zasyčení své matky na její sestru, která se smála společně s Lionkitem a Skykitem.
Kočky se začaly schromažďovat u nově jmenovaných válečnic, aby jim poblahopřály.
,,Mamí? Můžeme taky?" mňoukla Silverkit a zvedla hlavu, aby se podívala na Mistyflower.
Ta si přestala povídat s Tsunamiheart a otočila na ní své modré oči. ,,Když je ani neznáte," namítla. Tsunamiheart na ní prohlédla. ,,Bude to pro ně ale dobrá zkušenost," vysvětlila jí.
Mistyflower přejela všech pět koťat přihmouřenýma očima a pak kývla. ,,Jděte."
Silverkit společně s Violetkit vyběhly ze školky s jejich sourozenci v patách. Zařadili se do řady a čekaly, až budou válečnice volné. Pak černá kočka, která stála před nimi něco dvou kočičkám jemně pošeptala a odešla pryč do doupěte válečníků.
Teď je řada na nás...
,,Blahopřejeme!" vyhrkli všichni na ráz. Válečnice se zasmály a čekaly, či bude dál.
Lionkit předstoupil vpřed. ,,Jsou z vás válečnice, a budete určitě výborně lovit a bojovat! Máte být na co hrdí! Teď už spíte v doupěti válečníků!" řekla dramaticky pevným hlasem.
,,Děkujeme," zasmály vše kočičky a Silverkit jím pohled oplatila.
Těším se až budu také válečnice!
Všech pět koťat se tryskem rozběhlo do školky, kde se spolu Mistyflower a Tsunamiheart pořád bavily. Lionkit a Skykit je předběhli a šli si hrát ven.
Bude ze mě nejlepší válečnice!


Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat