Kapitola 24

68 15 2
                                    

,,Co cítíš, Cinderpaw?" zeptala se Silverpool své učednice.
   Bylo Novolistí a vzduch byl příjemný. Vál teplý vánek. Její učednice už se měla brzy stát válečníci.
   Cinderpaw zavětřila a nadšeně vyskočila. ,,Myš!" řekla a přikrčila se.
   Je dobrá lovkyně, pomyslela si nadšeně, když Cinderpaw kladla pomaličku tlapku za tlapkou a pak se přikrčila ještě níž a čekala.
   Pak pod svou mourovatou srstí napnula svaly a skočila do výšky.
   Nadšeně za ní přiběhla s myší visící z tlamy.
   ,,To byl velkolepý výkon," pochválila Silverpool radostně svou učedníci. Byla ráda, že bude válečnice, ale zase musela uznat, že se jí po téhle době bude stýskat.
   Najednou se z houští vynořil světle zrzavý kocour. Lionroar. A hned za ním jeho učednice Flamepaw.
   ,,Měli bychom je vyzkoušet," řekl jí a Flamepaw nadšeně vyskočila.
   Silverpool přikývla. Uděláme to jako s Pearheartem!
   Lionroar se na ní ještě jednou otočil než oslovil učedníky. ,,Můžu si vzít slovo?" zeptal se a když Silverpool přikývla otočil se na dvě učednice.
   ,,Takže, každý z vás vyrazí na jednu stranu, Flamepaw rovně do lesa a Cinderpaw ke Čtyřem stromům. Budete lovit a my vás budeme sledovat. Tajně, nevsímejte si nás," řekl.
   Učednice se na ně tázavě podívali a Silverpool s Lionroarem přikývli. Obě učednice vyběhli.
   Silverpool se schovala do houští a opatrně se začala plížit. Nasávala pach a pak se s keře dívala na svou učedníci.
   Vesele poskakovala a pak sponzorněla. Silverpool na chvilku napadlo, že třeba zahlédla jí a splete si jí s králíkem, jako ona jednou Pearhearta.
   Radši couvla, ale učednice se přikročila a skočila do druhého keře na opačně straně. Vynořila se s vrabcem v tlamě.
   Nezapomeň ho zahrabat! měla chuť zavolat, ale učednice si vspoměla a vrátila se zpět. Zahrabala vrabce do země a vesele pokračovala dál.
   Silverpool se vydala zpět, aby se podívala, jak si vede učednice Lionroara.
   Tlačila se podrostem zpět a došla na místo, kde před tím stáli. Pak šla podle pachu Flamepaw. Šla po vyšlapané cestičce, ve které byly vidět i její tlapky.
   Pak zahlédla v keři zálesk světle zrzavé mourovaté srsti. Skočila do něj a přistála vedle skrčeného Lionroara.
   ,,Nemáš být u své učednice?" zeptal se jí potichu Lionroar a přitom pořád sledoval Flamepaw.
   Silverpool se vtlačila vedle něj. ,,Jen jsem se chtěla podívat na Flamepaw," řekla a podívala se na učednici.
   Ta zrovna lovila hraboše. Přikrčila se a šla dál do podrostu. Najednou jim zmizela z očí.
   Ozval se bolestný výkřik a z keře vyletěla Flametail celá krvavá. Kapičky její krve pocákaly obličej Silverpool, která jen vyděšeně zírala na krvavé tělo.
   Najednou z keře vyběhla liška. Byla mladá a celkem i malá. Podobně jako kočka, jen trochu větší. Zakousla se do Flamepaw a zatřásla s ní. Vyhodila jí do vzduchu a učednice dopadla na zem. Je mrtvá....
   Najednou se vedle ní pohnul Lionroar. Využil toho, že je liška otočená k němu zády a vyskočil jí na záda. Liška to nečekala. Pevně se jí zakousl do krku a ta jen zaječela. Pak padla v agónii na zem a začala krvácet. Jeho zlost zabila lišku....
   Lionroar doběhl ke své učednici a zařval ,,Nééé!"
   Silverpool přiběhla za ním. Z podrostu se najednou vynořila Cinderpaw. Když zahlédla svou sestru, úlovky jí vypadly z tlamy a po tváři se jí začaly kutálet slzy.
   Znamená tohle snad ty zlé časy pro klan?
  
  
  

  

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat