Bylo ráno a Silverpool se zrovna probudila. Bylo pořád Bezlistí, ale potom, co se včera na Schromáždení dozvěděli zprávu od Foxstara, Silverpool tohle ráno připadalo zdrcující. Pak se zaposlouchala a uvědomila si, že jí vlastně probudilo, jak Palmstar zase něco vyčítá Snowdrift.
,,A vsadím se, že ses spolčila s válečníkem a pak jste zabili společně Hollystar!" zakřičel na ní Palmstar.
Silverpool švihla ocasem. Sám viděl kdo Hollystar zabil! A teď tu tvrdí jeho hlouposti! Pořád by se jenom hádal a obviňoval Snowdrift!
,,Né!" zakřičela v protest Snowdrift a švihla ocasem. Krčila se při zemi a měla uši přitisklé k hlavě.
,,Hvězdný klan mi to řekl!" ječela žalostně a Palmstar se zasmál a pak zavrčel.
,,Tobě tak maximálně říká, že tu nemáš co dělat!" zavrčel na ní.
Silverpool se ani nezamyslela nad tím, co řekla Snowdrift a rovnou vyběhla z doupěte.
Zahlédla pak ještě Sniwdrift, jak jde s Blueberry a Ambersoul na hlídku.
Palmstar šel do svého doupěte a když sponzoroval Silverpool zavrčel přes rameno. ,,Potřebuji s tebou mluvit, zástupkyně."
Silverpool přikývla. Nevěděla, o čem s ní chce mluvit, ale tušila, že ne o něčem pěkném, když řekl slovo zástupkyně s takovým odporem.
Následovala ho tedy do doupěte. Posadila se naproti jemu.
Palmstar si odkašlal a pak přihmouřil oči. Přejel jí chladným pohledem.
,,Musíme něco udělat se Snowdrift," řekl Palmstar a Silverpool na prázdno polkla. ,,Jsem si jistý, že se chce pomstít klanu."
To tak maximálně tobě! pomyslela si naštvaně, ale mlčela. Pak švihla ocasem a zaryla drápy do země.
,,Pro klan bude bezpečnější, kdyby tu nebyla," pokračoval Palmstar. ,,Nikdy nevíme, co může udělat."
Silverpool na něj vyděšeně zírala s očima dokořán. ,,Co?! Snad jí nechceš vyhnat?!"
Palmstar vážně a klidně přikývl. ,,Jestli to bude nutné, tak ano," odpověděl.
Silverpool otevřela tlamu v protest, ale on švihl ocasem. ,,Je to bestie, zabila jiného válečníka jen tak pro nic za nic a jen tak si přijde do tábora a všichni jí pak uvítají!?"
Silverpool švihla svým ocasem a zamračila se. ,,My potřebujeme válečníky! A ty tomu Foxstarovi snad věříš? Jemu? Violetshine má malé kotě Acornkita, potřebuje pro sebe i něj dostatek kořisti. Potřebujeme každého lovce včetně Snowdrift, která pokud vím, je lovec velmi úspěšný!"
Palmstar se zamračil. Ví, že vše, co jsem řekla je pravda, pomylela si. A co odpoví teď?
,,Dobře, uvidíme, co udělá dál," řekl a zlomyslně se usmál. Pak jen pobaveně švihl ocasem.
Silverpool přejel mráz po zádech. Bylo jí jasné, že Palmstar udělá vše pro to, aby se Snowdrift zbavil. Nechápala, proč to dělá a proč je tak tvrdohlavý.
Ale on nemá rád snad nikoho. Je sobecký velitel. S jeho panováním nás nečekají dobré časy.
Zachmuřeně vyšla z velitelského doupěte a lehla si na trávu. Možná to nebude dlouho trvat a Palmstar Snowdrift vyštve z klanu. Co bude pak ale bude dál?
Nechtěla nad tím přemýšlet. Bylo jí Snowdrift i líto. Nevěděla, jak se cítí, ale věřila, že to není nic příjemného.
Zkroušeně si položila hlavu na tlapky a zavřela oči
Proč, Snowdrift? Proč si jen toho válečníka z WoodClanu musela zabít?
ČTEŠ
Warriors: Silverstar's heart ✓
AdventureBYLA JSI PŘEDPOVĚZENA NA VEDENÍ KLANU... Jednoho dne se narodí talentovaná kočka. Ale klan o tom není. Pro ně je to klasické kotě. Nikdo o té věštbě snad ani neví, možná si jí ani nepamatují.... 3K - 6.5.2020 1# z #Warriors