Všechny kočky i v tom silném větru začaly vylézat ze svých doupat se srstí vlající a schromažďovat se pod skálou. Velitelka vyčkala až tak všichni učiní.
,,Hlídka za úsvitu, ucítila pach WoodClanu a krve u Smrku na našem území," řekla a kočky nastražily uši. Pak silnějším a naléhavějším hlasem dodala. ,,A pak našly zbytky králíka s pachem WoodClanu taky na našem území."
Kočky začaly švihat ocasy a vrčet.
,,Musíme na ně zaútočit!" zavrčel jeden ze schromážděných doprovázen souhlasným mňoukáním. Byl to Sunfeather a v jeho očích bylo vidět odhodlání. Zlatý kožíšek měl naježený.
Velitelka je švihnutím ocasu utišila. ,,Napadlo mě," začala a všichni náhle ztichli a začali dávat pozor. ,,Že vyšleme velkou hlídku, abychom to prozkoumali a když to bude past a zaútočí na nás, tak budeme moct bojovat," řekla Hollystar a všechny začala zpražovat přísným pohledem.
Mezi shromážděnými se začalo ozývat souhlasné mumlání, ale přece se našel někdo, kdo by měl nějakou námitku.
,,A to má ta ,velká' hlídka bojovat s celým WoodClanem!? Bude jich přesila!" ozvala se z davu Cinnamonflower. Ostatní se na ní otočili a zamyšleně začali přikyvovat.
Silverpaw musela uznat, že Cinnamonflower má pravdu. Má naše hlídka bojovat proti WoodClanu?!
Hollystar se napřímila a odkašlala si. Všechny kočky odtrhly pohled od Cinnamonflower a otočili se na jejich velitelku.
,,Pošlu dvě kočky, které půjdou, kdyby jich byla přesila pro další bojovníky," vysvětlila.
,,A proč tedy nevezmeme celou bojovnou skupinu, abychom se nemuseli nevracet pro další?" zeptala se Mistyflower.
,,Protože co když napadnou náš tábor?" řekla velitelka a nadzvedla hlavu.
Všichni začali souhlasně přikyvovat a velitelka napřímila hruď.
Pak si odkašlala. ,,Na tu hlídku jdou: Já, Cinnamonflower, Bramblefur, Ambersoul, Mistyflower, Pearheart, Blackheart, Sandfoot, Bronzeheart, Skypaw, Lionpaw, Violetpaw, Soulpaw a nakonec Silverpaw," pohlédla do očí Silverpaw a ta si nervózně olízla náprsenku. Proč se podívala zrovna na mě a na nikoho jiného ne?
,,Snowpaw a Olivetree půjdou taky s námi a když jich bude přesila, vezmou s sebou pár učedníků a válečníků, ale né všechny," řekla velitelka a seskočila ze skály.
Silverpaw projela vlna nervozity. Co když zklamu náš klan? Co se mnou pak velitelka udělá?
Představila si Hollystar stojící na skále, jak říká, že zradila klan. Silverpaw rychle zatřásla hlavou, aby se té odporné myšlenky zbavila.
Kolem ní se protáhla modrá kočka. ,,Neboj, musíš si věřit," pošeptala jí do ouška jako by slyšela její myšlenky. Byla to Ambersoul, ta jí vždy svým jemným hlasem dokázala potěšit.
Ambersoul se posadila vedle ní.
Velitelka odkráčela směrem k cesmínovému tunelu. ,,Můžeme vyrazit," zavolala svým pevným hlasem.
Ambersoul se postavila a postavila se za Blackheath s Pearheartem. Silverpaw se postavila vedle ní.
Až udělali řadu, velitelka švihla ocasem, aby jí následovali.
Všichni se procpali cesmínovým keřem a šli dál ke čtyřem stromům.
Vítr vál pořád silně a bylo těžké se jím protlačit i když byla skoro tak velká jako válečník.
Listí se vířilo ve větru a občas vletělo Silverpaw přímo do obličeje.
Doběhli ke Čtyřem stromům a Silverpaw začal svědit kožíšek nedočkavostí. Nesleduje je někdo?
Hollystar se otočila na Pearhearta. ,,Je tu cítit pach WoodClanu a krve, ale kde je ten králík?" nechápala.
Pearheart se přestal bavit s Blackheart a odběhl z řady. ,,Byl tady," řekl a doběhl k tomu místu.
Najednou ale zkoprněl. S očima rozsířenýma hrůzou se otočil na velitelku. ,,Není tu,"
Silverpaw měla neustále pocit, že je někdo sleduje a velitelka se zamračila.
Pearheart pohlédl na prázdné místo pak do lesa a pak na velitelku. ,,To by ale znamenalo...."
Najednou se za stromy ozval chraplavý smích. Černé siluety koček s zářícíma očima a vanoucí srstí se začaly blížit k ním. Byl to WoodClan.
Bitva!
ČTEŠ
Warriors: Silverstar's heart ✓
AventuraBYLA JSI PŘEDPOVĚZENA NA VEDENÍ KLANU... Jednoho dne se narodí talentovaná kočka. Ale klan o tom není. Pro ně je to klasické kotě. Nikdo o té věštbě snad ani neví, možná si jí ani nepamatují.... 3K - 6.5.2020 1# z #Warriors