Kapitola 30

67 14 1
                                    

Silverpool se procházela s koťaty po táboře. Koutkem oka zahlédla černou srst. Hollystar.
,,Ahoj, Silverpool," mňoukla na pozdrav. Silverpool jí taky pozdravila a posadila se.
,,Co se děje?" zeptala se Silverpool a přemýšlela, co jí asi chce velitelka říct.
,,Tvá koťata dosáhla šesti měsíců, Silverpool," připomněla jí Hollystar. ,,Je na čase, aby dostala svá učednická jména."
Na to Silverpool dočista zapomněla. Dnes bude ceremoniál!
Velitelka odešla a koťata začala radostně skákat. ,,Já budu učednice!" zavřískla radostně Flakekit.
Bluekit zahrabal tlapkou do země. ,,Ale já nevím, co při ceremoniálu mám dělat." povzdechl si.
Silverpool ho konejšivě olízla. Bylo jí ho líto. ,,Neboj, jen se pak dotkneš nosem svého učitele," vysvětlila mu jemně.
Flakekit zavětřila. ,,Začíná být zima," mňoukla a otřepala se.
Silverpool přikývla. ,,Ano, blíží se Bezlistí," mňoukla a olízla jí hlavičku.
Dovekit nadšeně skočil do listí. ,,Já se tak těším! To bude mé první bezlistí!" zajásal.
,,Ale pozor, neraduje se tak. Kočky budou mít málo potravy, některé možná zemřou a taky bude lesem řádit Bílý a Zelený kašel," pokárala ho a on přitiskl uši k hlavě.
Bluekit se otřepal. ,,Bezlistí je nebezpečné," mňoukl.
,,Ano je, ale nesmíte ztrácet odvahu," připomněla jim Silverpool. ,,Je důležité se chovat jako správný válečník a chránit klan,"
Dovekit vyskočil. ,,Já jsem správný válečník!" řekl hrdě.
,,No tak pojďte, moji válečníčci, ať vypadáte hezký," mňoukla a zavedla je na mýtinu, kde je začala olizovat.
,,Mámí! To lechtá! Jsem celá mokrá!" protestovala Flakekit.
,,Neodmlouvej!" okřikla jí Silverpool.
Když už byly všichni olízaní a učesání, že měl Bluekit lesklou svou modrou srst jako jeho otec, vypravily se pod skálu.
Hollystar zrovna vylezla z doupěte a přikročila se. Pak ladně vyskočila na skálu a podívala se na své klanovníky, byly tam už skoro všichni.
,,Nechť se všechny kočky, které si dokážou ulovit svou vlastní potravu, schromáždí pod Vysokou skálou na klanové schromáždení!" přesto zvolala.
,,Snowdrift jsme zatím nikde nezahlédly, nejspíš odešla z našeho te


Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat