Kapitola 27

65 16 3
                                    

Čas utíkal jako voda a už bylo zase Padající listí. Silverpool ležela ve školce a vedle ní spala tři malá koťátka. Měla zalepené oči a byl čas jim vymyslet jména.
   Silverpool se podívala na šedo/bílou  kočičku s jantarovýma očima. Hned jí napadlo jméno. Byla strakatá a ty její bílé fleky byly jako sněhové vločky. ,,Ty budeš Flakekit," mňoukla a olízla jo hlavičku.
   Pak se podívala na kocourka se srstí stříbrnou jako měla ona. ,,Ty Dovekit," řekla mu a koťátko zamňoukalo.
   Nakonec se otočila na kotě, které bylo stejné jako jeho otec Moonheart.
   Silverpool se bála, že její klanovníci zjistí, že jejich otec byl právě Moonheart. Zatím to věděla jen její sestra.
   Jak ho ale pojmenovat? Měsíc....to ne....modrá není originální a nebe, povzdechla si při vzpomínce na Skypawa, radši ne.
   Položila hlavu na tlapky a olízla koťátka. Co třeba ten Bluekit? Nic jiného mě nenapadá.
   Nakonec se rozhodla, že to nechá takhle bude to Bluekit.
   Když se na něj ale podívala v očích se jí vybavil Moonheart. Už u něj nebyla dvě období, co si o tom myslí?
   Bylo jí ho líto. Chtěla ho zase vidět, ale to bude muset počkat až koťata trošku povyrostou.
   Silverpool se zamyšleně podrbala. Může vůbec Moonheartovi ukázat jeho vlastní koťata? Co když to prozradí klanu?
   Z myšlenek jí vyrušila Ambersoul. Stála u vchodu a mňoukla Silverpool na pozdrav. Ta jí ho oplatila.
   ,,Můžu dovnitř?" zeptala se Ambersoul a usmála se. Byla to pořád ta usměvavá kočka, kterou Silverpool znala. I když už měla dost let.
   ,,Samozřejmě, že můžeš," mňoukla Silverpool radostně a švihla ocasem.
   Ambersoul potichu vešla do školky a posadila se naproti jí. Olízla si tlapku a když zahlédla koťátka usmála se.
   ,,Ti jsou nádherní!" mňoukla vesele a Silverpool jím olízla hlavičku.
   ,,Máš pro ně nějaká jména?" zeptala se vzrušeně válečnice.
   Silverpool přikývla a ovynula je ocáskem. ,,Právě jsem je vymyslela!" řekla a podívala se do jantarových očích její příbuzné.
   ,,Tohle je Flakekit," ukázala ocáskem na šedo/bílou kočičku. ,,Tohle je Dovekit," ukázala na stříbrného kocourka. ,,A tenhle Moonkit," ukázala na modrého kocourka.
   Ambersoul se usmívala. ,,To jsou nádherná jména! A jsou všichni tak roztomilý!" řekla radostně a prohlížela jsi nadšeně koťátka.
   ,,A tenhle, Dovekit, je po mamince," zapředla Ambersoul na Silverpool. Ta se na ní usmála.
   ,,A nejlepší na tom je, že jsou i tvoji příbuzní," mňoukla nadšeně.
   Ambersoul na ně zamyšleně hleděla.
V jejich očích byla radost a smutek.
   Co se to s ní děje?
   Ambersoul pořád zamyšleně hleděla na malá koťátka.
   ,,Ambersoul? Děje se něco?" zeptala se Silverpool a Ambersoul zatřepala hlavou.
   ,,Né, nic se neděje!" řekla rychle. Znovu se otřepala a olízla si tlapku.
   ,,Tak, kdy otevřou oči?" zeptala se Ambersoul a nasadila svůj obvyklílý úsměv.
   Silverpool se jí zahleděla do očí a pak se pokusila taky usmát.
   ,,Asi za pár týdnů," řekla. Ambersoul ještě pochválila koťátka a pak se rozloučila a odešla zase zpět za svými povinnostmi.
   Silverpool to ale pořád vrtalo hlavou. Takhle Ambersoul ještě nikdy nevyděla. Na co přemýšlela? Opravdu se nic nedělo, tak jak tvrdila?
  
  
  

Warriors: Silverstar's heart ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat