Fifteen

1.2K 62 12
                                    

*Rozi szemszöge*

-Minden életjele stabil, külső sérülést nem látok. Szerintem csak a sokk hatására ájult el - egy férfi hang beszélt felettem, körülöttem néhány gép egyenletesen csipogott. Lassan kinyitotta a szemem és egy kis gondolkodás után rájöttem, hogy valószínűleg egy mentőautóban vagyok. Úgy éreztem magam, mint aki most ébredt fel egy nem túl pihentető alvásból. Eleinte a hangokat is csak álomnak gondoltam. 

-A másik nőt stabilizáltátok? Az élet jeleivel minden rendben? -kérdezte egy hang a mentőautó elejéből. 

-Igen, stabilak az életjelek. A homlokán lévő nyílt sebet elláttam, más külső sérülést nem látok, bár a kezét erős ütés érhette, lehet törés, de nyílt seb nincs - válaszolta a másik mentős. Az előbb felsorolt információk valószínűleg a másik hordágyon lévő eszméletlen nőre vonatkoztak. 

-Mindkét személy állapota stabil. Súlyos sérülést egyelőre nem találtunk, egy fejsérülésről és egy feltételezhető kéztörésről tudunk - hallottam újra a hangot az autó első feléből. 

-Rendben. Mindkét személy eszméletlen? - kérdezte egy női hang feltehetően rádión keresztül. 

-Nem, az egyikük magához tért. Rajta egyelőre nem találtunk sérülést. 

-Mi történt? Baj van a babával? - kérdeztem ami először eszembe jutott a mentős férfitól a jobb oldalamon, akinek először meghallottam a hangját. 

-Hölgyem kérem nyugodjon meg - Azt hiszem ez a világ egyik legfeleslegesebb mondata. Senki nem nyugodott még meg attól, hogy valaki azt mondta, nyugodjon meg - tömegkarambolt szenvedtek. Maga épp egy gyorsmentőben van. 

Az úr, aki magával utazott az autóban, egy másik mentőbel jön szintén a kórházba - Krisz. Remélem jól van - Az állapota stabil és semmilyen külső sérülést nem látok magán, így valószínűleg csak a sokktól ájult el. Fáj valamilye? Várjunk… Hogy mondta? A baba? 

-Nem, nem fáj semmim… Iiigen… állapotos vagyok - először megilyedtem, hogy elszóltam magam, de aztán rájöttem, hogy egy mentősnek igen is meg kell mondanom, hogy terhes vagyok, nem titkolhatom, hisz az baba élete múlhat rajta. 

-És a hasa fáj valahol? Érez összehúzódásokat? 

-Nem, nem fáj a hasam sem. 

-Akkor valószínűleg nincs okunk aggodalomra, de a biztonság kedvéért a kórházban elvégzünk majd pár vizsgálatot - mondta ki az ezúttal már valamelyest valóban nyugtató hatású szavakat. Bár azt hiszem, addig nem leszek teljesen nyugodt, amíg az orvos azt nem mondja a vizsgálatok után, hogy a magzattal minden rendben van. 

 A kórházhoz érve a másik nőt kitolták a mentőautóból a hordágyon, ám én megkérdem a mentős férfit, had hagyjam el a mentőautót a saját lábamon. Azzal a feltétellel egyezett bele, hogy végig mellettem lesz, míg az orvoshoz nem kísért, aki a kivizsgálást végezni fogja. 

-Jó napot! Dr. Német Andrea vagyok. Úgy hallottam, nincsenek fájdalmai. Továbbra sincs panasza? - mutatkozott be a doktornő. 

-Nem, nem fáj semmim.

-Nagyszerű. Pár vizsgálatot azért szeretnék megejteni. Aggodalomra semmi ok, csak a biztonság kedvéért kellenek és hogy biztosra tudjuk, a babával minden rendben. Jöjjön velem kérem… 

-Rozi. Simon Rozi… - mutatkoztam be.

-Jöjjön velem Rozi, kérem - ment előre egy terembe, hogy mutassa az utat. 

 A vizsgálatok elvégzése után míg vártam az eredményekre bekísértek egy kórterembe és bejött egy nővér. 

-Jó napot! - köszönt a nővérke - Az adatait szeretném elkérni. Mi a teljes neve? 

My babes - Babáim (Hu) Where stories live. Discover now