*Krisz szemszöge*
-Jó reggelt! Mi ez a finom illat? Te főztél nekem kávét? – csoszogott ki lila szőrös papucsban (ami véleményem szerint elég ronda, de kényelmesnek tűnik) a konyhába Barni.
-Igen, főztem – bólintottam, miközben visszatettem a hűtőbe a maradék sajtot. Épp a reggelimet készítettem.
-Szeretlek, mondtam már? – motyogta álmos, de boldog hangon, majd elővette kedvenc bögréjét, amin egy zsiráf épp a szivárvány tetejéből falatozik.
-Nem, még sosem mondtad, és van egy olyan érzésem, hogy az érzelmeid most is inkább a kávénak szólnak, semmint nekem – vettem elő egy tányért, hogy rárakjam az idő közben elkészült melegszendvicseket.
-Oké, mondjuk úgy, hogy a szeretetem megoszlik a kávé és közted, mivel te főzted nekem – mondta még mindig kissé álmos, de annál elégedettebb hangon.
-Gondolom a kávé javára. Milyen arányban? – folytattam teljesen felesleges, ennek ellenére kellemes eszmecserénket (korán volt még ahhoz, hogy ennél fontosabb dolgokra tudjunk koncentrálni) a barna hajú fiú kávéjáról.
-Úgy 60-40 – kezdte, de végül meggondolta magát – Nem, bocsi, de a kávé megérdemel 70%-ot.
-Szóval nekem már csak 30 jut – vontam le a következtetést, majd egy újat haraptam a szendvicsbe.
-A kávéval szemben 30%-ot kapni, az kimondottan szép arány, higgy nekem – bólogatott elszántan. A reggeli kávéja olyan szinten az élete részévé vált, hogy nem vagyok meggyőződve róla, hogy túlélne nélküle akár egyetlen napot is – Apropó, hogy-hogy fent vagy ilyen korán? Ma csak este mész dolgozni, nem?
-De igen, csak… Szerettem volna minél hamarabb bemenni a kávézóba – ismertem be.
-Ó, tényleg, már két napja nem voltál Rozinál – mosolyodott el Barni. Úgy tűnt, a kávé kezd hatni, mert egyre éberebb lett – Jut eszembe, tegnapelőtt voltam nála.
- ’reggelt! – csoszogott be harmadik lakótársunk a konyhába még annál is álmosabban, mint amilyen Barni volt mielőtt hozzájutott az éltető kávéjához.
-Jó reggelt Levi! Kávét? – kínálta meg Barni a kávéfőző felé biccentve, amiben még ott volt a másik adag, mivel a biztonság kedvéért dupla adagot főztem. Az álmos fiú csak bólintott egy hatalmas ásítás kíséretében.
-Jó reggelt! Mit csinálsz te ilyenkor itt? Nem is emlékszem, mikor keltél fel utoljára 11 előtt – kérdeztem.
-Hát ja, én se, de ma anyám feljön Pestre – húzta el a száját.
-Ó, de jó! Mikor jön? Találkozhatok vele? – kérdezte Barni csillogó szemekkel. Álmosságának már nyoma sem volt, szerintem képzeletben már egy egész napot megtervezett, hogy mit is csinálhatna Levi édesanyjával. Valamiért neki sokkal jobb a kapcsolata Katival, mint a fiának. Nem mintha Levi és az anyja annyira rosszban lennének. Átlagos anya-fia kapcsolat az övék. Kati elég sok hülyeséget elnéz Levinek, de azért bőven marad, amiért lecseszheti, és ő meg is teszi, ha alkalma nyílik rá, de mint a legtöbb anya, bármit megtenne a fiáért. Valószínűleg eddig ő az egyetlen nő, akihez Levit gyengéd érzelmek fűzték (és természetesen fűzik még ma is), bár nem egy anya-pici-fia, de szereti az édesanyját és nagyon is ad a véleményére. Pont ezért nem fűlik a foga az olyan napokhoz, mint a mai, amikor Kati felutazik hozzá Pestre. Amíg csak pár naponta beszélnek telefonon, sokkal kevésbé van bűntudat amiatt, amilyen életmódot folytat, mint amikor egy-két havonta a nő szemtanúja is lesz annak a bizonyos életmódnak.
KAMU SEDANG MEMBACA
My babes - Babáim (Hu)
RomansaRozi terhes. Ezzel még nem is lenne gond. A baba apja lelépett. Még ez is megoldható lenne. Rozi találkozik egy sráccal, és beleszeret. Eddig oké. De mi van akkor, ha nem mondja el a srácnak, hogy terhes? Na itt kezdődnek a gondok. #1 - barátnők 💕�...