Twenty-nine

1K 60 19
                                    


*Rozi szemszöge*

-Képzeld, tegnap voltam az árvaházban újra - meséltem másnap délután Giginek, amikor elmentünk vásárolgatni. Mióta a kávézóban dolgozom vele sem töltöttem túl sok időt, ezért úgy döntöttünk csapunk egy csajos délutánt. Gigi egyébként is nagyon szeret shoppingolni, nekem pedig lassan nem árt pár bővebb ruhát vennem.

-Rég voltál már ott. Milyen volt?

-Jó volt. Eljött velem Krisz is.

-Komolyan? - nézett rám meglepődve a fekete koktélruha felett, ami kétség kívül nagyon jól állna neki és ez nemsokára egyértelművé is válik, ha felpróbálja. Márpedig biztos, hogy fel fogja próbálni, látszik abból, amilyen csillogó szemekkel néz az én ízlésemnek kissé kihívó ruhára - Kezd úgy tűnni, hogy ez a srác egy főnyeremény. Először, is baromi jól néz ki, ha nem nézne rád olyan sóvárogva már rég bepróbálkoztam volna nála, mert irtó szexi. Másodszor, nem egy idióta, mint a legtöbb pasi, mert ha az lenne, nem töltenél vele ennyi időt, nem jössz ki jól az „IQ-bajnokokkal”. Azok a pasik maximum egy éjszakára jók, esetleg arra, hogy fizessék a kajám vagy a koncert jegyem. Mellesleg vannak kimondottan jó fej barátai, szóval egyértelműen eléri a normális kategóriát, sőt. Harmadszor, nem egy bunkó paraszt, aki csak a szexre hajt. Elnézést, a paraszt nem is a megfelelő szó, a parasztok tisztességes földművelő emberek, azok a...  medúzák, pedig csak a szexre hajtanak.

-Medúzák? - kérdeztem rá, amivel megzavartam a tipikus Gigi féle szó áradatot, de csak azt értem el, hogy még többet magyarázzon, mivel ilyenkor eltántoríthatatlan. Miután válaszol a feltett kérdésre, folytatja az eredeti témáját, és akkor is el fogja mondani, amit akar, ha leszakad az ég.

-A medúzák évszázadokig élnek agy nélkül, pont mint a hülyék, csak ezek a barmok szerencsére többnyire nem élik meg a hetvenet.

-Értem, jogos. Tényleg találóbb kifejezés, mint a paraszt - mondtam, de Gigi szinte már nem is figyelt rám, folytatta Krisz elemzését.

-Ez a srác egyértelműen nem arra megy, hogy megfektessen. Viszont az is egyértelmű, hogy akar tőled valamit. Én mondom, egy fő…

-Mitől is olyan egyértelmű, hogy akar tőlem valamit? - szakítottam félbe ismét Gigit, aki már a próbafülkében öltözködött. És igazam volt, a fekete koktélruha is ott volt vele a fülkében a ruhákkal együtt, amiket fel szeretne próbálni.

-Konkrétan minden nap ott lebzsel a munkahelyeden… Nem túl bő ez a nadrág? - lépett ki hirtelen a fülkéből egy fekete szaggatott farmerben a pólóját felfogva, hogy ne lógjon a derekára és rendesen lássuk tőle a nadrágot.

-Lehet, hogy elég lenne egy mérettel kisebb is, hozzak egyet?

-Hozol egyet? Köszönöm, addig felpróbálom azt a fehér topot.

Két perccel később az egy mérettel kisebb nadrággal a kezemben értem vissza a próba fülkéhez.

-Gigi?

-Itt vagyok - lépett ki még mindig a fekete farmerben, de a pólója helyett ezúttal már az említett fehér top volt rajta - Köszi - vette el a nadrágot, majd vissza húzta a fülke függönyét, hogy felpróbálja a maradék ruhát. Közben folytatta előbbi szó áradatát - Gondold végig. Egyfolytában a munkahelyeden van, a múltkor randira vitt a moziba, tegnap pedig elment veled a gyerekekhez. Egyértelmű hogy bejössz neki, nem is kicsit.

-Teljesen mindegy, úgy sem akarna tőlem semmit. Terhes vagyok, ha elfelejtettem volna.

-Jó, és? Vannak fura fétisek, biztos a terhes nők jönnek be neki. Ez tényleg jobb - váltott hirtelen témát, amikor kilépett a próbafülkéből a kisebb nadrágban, amit hoztam neki - Vissza veszem a ruháim és mehetünk fizetni. Te biztos nem szeretnél semmit felpróbálni?

My babes - Babáim (Hu) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora