.
.
.(Kelas sains 1)
Kelihatan ramai pelajar telah pun tiba di dalam kelas..
Tetapi kelibat Jeon Jihyo belum ditemui..dan perkara tersebut membuatkan Jimin tak sedap duduk.." wehh kau dah kenapa ni..sebijik macam orang yang ada jerawat kat punggung..terkial-kial.." soal Kwang Soo..
Jimin menayangkan wajah cemberut..
" mulut kau tu kan aku cili nanti..punggung aku bersih tau.." jawab Jimin tak puas hati..
Geram melihat Kwang Soo tayang wajah kerek dia..THEPAKK!!!
Setelah beberapa minit menunggu kedatangannya Jihyo, Jimin akhirnya mampu tersenyum lebar..Coldhearted Girl dah sampai..dia nak angkat punggung dan ingin bercakap dengannya tapi guru kelas mereka awal 10 saat...
" baiklah class..harini kita semua akan ke padang.."
Semua murid sains bersorak riang..akhirnya masa untuk bersuka ria akhirnya tiba...setelah berhari-hari stress belajar..
" wehh kau rasa apa mimpi Cikgu SukJin ajak kita semua PJ...selama berabad akhirnya dia lepaskan juga kita ye.." kata Hoseok kearah Jimin yang sedang sibuk menukar bajunya..
" wowww abs.."
Jimin tayang muka redha bila Si Kwang Soo puji dia..dah lali dah orang panggil dia handsome lepastu raja perfect ..abs perfect lagi tu..
" kau ni macam tak pernah nampak.." sampuk Hoseok..
" well aku bangga ada classmate macam ni..kau ape ? Ade ke?" jawab Kwang Soo..
" ehhhhhhh kau ..."
Jimin yang malas menunggu Hoseok dan Kwang Soo bertekak terus melarikan diri dari bilik persalinan..
Dalam perjalanan dia untuk ke padang..dia terlihat Jihyo sedang duduk di bangku yang berdekatan dengan padang.." peluang aku.."
Terus Jimin berlari ingin mendapatkan Jihyo yang keseorangan itu..
" hey.."
Tegurnya bersama senyuman lebar..Jihyo hanya menoleh dan tidak menjawab pun sapaan Jimin..
" ehh Jihyo ahh..kenapa ea kau ni dingin sangat..cuba friendly sikit.." kata Jimin..
Sekali lagi Jimin dipalau..Jihyo yang berdiam dan temenung memandangan tanah..
" hey..kau ni kenapa? Ada masalah?" prihatin dia bertanya..
" bukan urusan kau.." suara Jihyo kedengaran juga akhirnya dan perkara itu membuatkan Jimin bersorak dalam hati..yeshhh dia jawab..huhuhu.......
" kitakan pasangan ..apa salahnya.." jawab Jimin..
" pasangan dalam kelas not friend .." lagi skali Jihyo bersuara..
" well kita tetap juga boleh berkomunikasikan..so tell me ..what's wrong?"
Jimin pun perasan bahawa gadis itu lebih murung daripada hari biasanya..nampak sangat ada masalah..lagipun dia juga terlihat sesuatu ..dimana bibir gadis itu pecah dan lebam..
" aku dah kata ..bukan urusan kau untuk sibuk hal aku.." terus dia berdiri dan berjalan meninggalkan Jimin..
Jimin yang perasan terus berlari mendapatkan Jihyo yang jauh kehadapan..
" OK..OK..aku minta maaf..so pasal kerja assigment yang Cikgu Yeji suruh buat tu ,bila nak buat?" Topik lain pulak disoalnya..
Well lain kali sajalah untuk menanyakan lebih lagi tentang gadis dingin itu..